• Facebook
  • Twitter
  • RSS

JAT Airways z novim imenom Air Serbia in oblikovno preobrazbo

Srbski nacionalni letalski prevoznik ima novo ime, Air Serbia, s tem pa je dobil tudi nov korporativni logotip in barvno shemo, kot del največje preobrazbe družbe v njeni 86-letni zgodovini. Zanjo je poskrbela 25-letna grafična oblikovalka Tamara Maksimović iz Novega Sada.

Sprememba odseva ne le prenovo blagovne znamke nekdanje družbe Jat Airways, temveč tudi povsem novo identiteto, s katero so se zavezali, da bo Air Serbia »popolnoma drugačna letalska družba«. Preobrazbo srbske nacionalne letalske družbe narekuje Etihad Airways, nacionalni letalski prevoznik Združenih arabskih emiratov, ki je dobil dovoljenje za odkup 49-odstotnega deleža Air Serbie in pridobil petletno pogodbo za njeno upravljanje. Prenova blagovne znamke zajema popolnoma vse, od zunanjosti letal do uniform letalskega osebja, prodajaln vozovnic, vstopnih kartonov in oglaševanja.

Nova blagovna znamka bo ponesla ime Srbije ter njeno rdečo, belo in modro barvno shemo iz Beograda po svetu, pravio pri Air Serbii. Ključna oseba v prenovi blagovne znamke srbske nacionalne letalske družbe je 25-letna grafična oblikovalka Tamara Maksimović iz Novega Sada, ki je za diplomsko nalogo razvila portfelj podob blagovne znamke po svoji izbiri. »Hotela sem velik projekt, nekaj z veliko detajli in možnostmi apliciranja. Prišlo mi je na misel, da bi to lahko bila letalska družba. Izbrala sem Jat Airways,« je pojasnila Maksimovićeva. Letalska družba je portfelj Maksimovićeve našla na spletni strani za grafično oblikovanje Behance in jo najela za oblikovanje nove podobe Air Serbia.

 

Vir: YouTube