• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vse o merjenju gledanosti TV zdaj na enem mestu

Češko podjetje Mediaresearch je vzpostavilo spletni portal peoplemeter.eu, kjer so na voljo informacije o značilnostih merjenja televizijske gledanosti.

Naslovna stran portala peoplemeter.eu.

Podjetje Mediaresearch, češki ponudnik merjenja televizijske gledanosti, je nedavno lansiralo spletno stran www.peoplemeter.eu, namenjeno informiranju javnosti o značilnostih raziskav s t. i. peoplemetri, napravami za merjenje gledanosti. Kot pravijo pri Mediaresearchu, bodo informacije, ki so na spletni strani na voljo v angleščini in češčini, zanimive tako za medijske strokovnjake in medijske agencije kot tudi za tržnike in novinarje.

»V več kot enajstih letih, odkar merimo televizijsko gledanost, smo se soočali s težavo, kako našim naročnikom in poslovnim partnerjem pojasniti osnovna dejstva o napravah za merjenje gledanosti in z njimi povezanimi raziskavami. Slišali smo na stotine mitov o merjenju televizijske gledanosti in lahko trdimo, da je podobno kot na Češkem tudi v drugih državah,« o razlogih za vzpostavitev portala razlaga Tereza Šimečková, direktorica podjetja Mediaresearch. Kot je pojasnila, so si še posebej prizadevali za enostavno podane razlage merjenja gledanosti, ki bodo razumljive različnim obiskovalcem spletne strane, pri tem pa so podrobno pojasnili tudi metodološka načela tovrstnih raziskav.