• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mobilni telefoni pospešujejo aktivno rabo družbenih omrežij

Raziskava družbe GlobalWebIndex je pokazala, da je vse več aktivnih uporabnikov družbenih omrežij. Na to vpliva povečanje rabe pametnih mobilnih telefonov in porast števila starejših uporabnikov.

Foto: Dreamstime

Podjetje GlobalWebIndex je v svoji prvi letošnji kvartalni raziskavi Stream Social raziskalo, kakšni uporabniški in medijski trendi se razvijajo na nivoju družbenih omrežij.

Število aktivnih uporabnikov na družbenih omrežjih narašča

Glede na drugo tromesečje v 2012 je do konca prvega kvartala 2013 število aktivnih uporabnikov Facebooka zraslo za 35 odstotkov.

Najhitrejše rastoče tovrstno omrežje je Twitter, ki aktivne uporabnike pridobiva najhitreje. Od drugega lanskoletnega kvartala je število takšnih uporabnikov zraslo za 40 odstotkov.

Število aktivnih uporabnikov Googlovega družbenega omrežja je v istem časovnem odobju zraslo za 33 odstotkov.

Naveličanosti nad Facebookom ni več

Čeprav smo pred nekaj leti lahko še spremljali trend umirjanja navdušenja nad Facebookom, je zdaj opaziti, da je to omrežje uporabnikom vabljivo bolj kot kdajkoli prej. GlobalWebIndex predvideva, da je temu tako, ker je Facebook toliko bolj dostopen in aktualen zaradi povečanja penetracije pametnih telefonov. Na trend povečanja aktivne rabe Facebooka vpliva tudi dejstvo, da to omrežje začenjajo uporabljati tudi starejši uporabniki.

Rabe mobilnega interneta vse več, starejši uporabniki vse bolj aktivni

Starejši uporabniki so v vse večji meri zainteresirani tudi za Twitter. V času od drugega tromesečja 2012 do konca prvega tromesečja letos je število uporabnikov, ki so stari od 55 do 64, naraslo za 79 odstotkov.

V zadnjih dveh letih je število uporabnikov, ki so uporabili mobilni internet, naraslo za 60,3 odstotka – na 818,4 milijona uporabnikov po svetu (oz. na 31 trgih, kjer GWI izvaja svoje meritve).

Zadnja raziskava je jasno pokazala, da porast rabe mobilnih telefonov poganja trend aktivne uporabe družbenih omrežij. Vseeno je to najbolj opazno na razvitih trgih.

Za uporabnike operativnega sistema iOS v Nemčiji, Franciji, ZDA, VB in na Nizozemskem velja dvakrat večja verjetnost, da uporabljajo Twitter, Tumblr ali podobne »mikroblogerske« platforme, kot za poljske uporabnike uporabnike.


Vir: globalwebindex.net