• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM!

Kaj najdete v reviji Marketing magazin #384:

»Če je imel Hollywood kreativni monopol nad pripovedovanjem zgodb in nas je naučil vse od koncepta srečnega konca do poljubljanja na prvem zmenku, je Steve Jobs ta monopol po prometejevsko ukradel in ustvaril novo dobo kreativnosti in novo obliko,« pravi Pristopov izvršni kreativni direktor Aljoša Bagola, s katerim smo se pogovarjali za osrednji MM-ov intervju. Za vas smo povzeli tudi dogajanja na treh pomembnih festivalih - SOF, The Cup in Dubai Lynx.

V Novem Marketing magazinu si preberite še:

MM NOVICE:

  • Najbolj vroča konferenca - 02. DIGGIT pred vrati
  • Padec gledanosti televizije na Hrvaškem in vse več rumenega branja

KOLUMMNE:

  • Božidar Novak: Vojska in marketing
  • Rok Hrastnik: Draga agencija, izpolni mi čudežne sanje
  • Marjan Novak: Svet 24
  • Aljoša Bagola: Oh, ja, hoja
  • Tanja Stankovič: Sintetični marketing

FESTIVALSKI TURIZEMM:

  • Na 22 SOF po navdih
  • 7. Dubai Lynx - stroga žirija
  • The Cup v Istanbulu
  • Zlate Venere na Dunaju

MED AGENCIJAMMI:

  • Slon in Sadež - črnograditelja

DIGITALNI MMARKETING:

  • Prenova in uspeh - Valamar
  • Kognitivna znanost v marketingu

MMOJSTRI:

  • Stephen Norman, Renault: »Velike ideje so kredit našim blagovnim znamkam«

ODNOSI Z JAVNOSTMMI:

  • Lance in Oprah
  • Papež kot predsednik uprave

MMONITOR:

  • Trženjski monitor - Štiri leta kasneje

MED ZNAMMKAMI:

  • Nescafe