• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Internet spodbuja porabo klasičnih medijev

GlobalWebIndex je predstavil poročilo Digital 2013, ki razkriva, kako spletni uporabniki po svetu razdelijo čas, ki ga namenijo pregledovanju medijev - spletnih in klasičnih.

Foto: Dreamstime

Potrošniki posvečajo spletnim medijem več pozornosti, kot so klasičnim medijem kdajkoli prej. Raziskava družbe GlobalWebIndex je pokazala, da spletni uporabniki po svetu posvečajo internetu – tudi družbenim omrežjem in mobilnemu spletu – kar 57 odstotkov časa v dnevu, ki ga posvetijo pregledovanju medijev.

Moderni, vedno povezani potrošnik dnevno posveti 10,7 ure pregledovanju različnih oblik medijev. 5,6 odstotka tega časa posveti medijem v digitalni različici.

To vseeno ne pomeni, da internet spodriva klasične medije. Prav nasprotno. Na trgih, kjer je penetracija uporabe interneta precej visoka (Nizozemska, Nemčija, Velika Britanija in ZDA) potrošniki klasičnim medijem, kot so časopisi, televizija in radio, posvečajo veliko več časa kot digitalnim informativnim kanalom, nekaj več časa pa jim posvečajo v kar 23 državah od enaintridesetih, kjer je bila raziskava narejena.

Televizija je še vedno najbolj priljubljen medij. Na vseh trgih mu v povprečju ljudje posvetijo 2,49 ure dnevno, v ZDA pa 3,59 ure. V televizijske sprejemnike najmanj gledajo Kitajci. Na tem trgu v povprečju gledajo televizijo le 1,14 ure na dan.
Klasičnim medijem spletni uporabniki po svetu v povprečju posvetijo 0,63 ure dnevno. V Turčiji, Malezijji in Kitajski so tiskanim časopisom ter revijam najbolj naklonjeni.

Največ časa uporabniki namenijo družbenim omrežjem saj jim v globalnem povprečju posvetijo 48 odstotkov. Na mladih trgih je ta odstotek še nekoliko večji. Na Filipinih tovrstne medije recimo pregledujejo potrošniki 5,4 ure dnevno.

Raziskava, ki jo je GlobalWebIndex povzel v poročilu Digital 2013, je bila opravljena med 32 tisoč spletnimi uporabniki v 31 državah.