• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM!

Kaj najdete v reviji Marketing magazin #383:

»Zavarovanj ne prodajamo z vzbujanjem strahu, temveč s pozitivnimi čustvi,« je koncept komunikacijskih aktivnosti Zavarovalnice Triglav povzela mag. Urša Manček, pomočnica predsednika uprave Zavarovalnice Triglav, kateri je namenjen tudi osrednji intervju. V času priprav na SOF smo se pogovarjali tudi z Josephine Green, promotorko sodobne miselnosti in novih spoznanj na področju družbenega razvoja, inovacij in sprememb, ter profesorem inovacij in podjetništva Alfom Rehnom. Obra sta ena izmed govorcev na letošnjega SOF-a. 

V novem Marketing magazinu si preberite še:

MM NOVICE

  • Enajst novih publikacij v projektu RPN
  • Z akcijo »Kriza je« v boj proti trenutnemu stanju
  • Antonio Banderas kot prvi slavni ambasador znamke Orbit
  • Težavam na trgu televizijskega oglaševanja v BiH ni videti konca

KOLUMMNE

  • Božidar Novak: Kdor visoko leta, nizko pade
  • Rok Hrastnik: Izgubljena marketinška mladost
  • Marjan Novak: Je prodaja Večera prava rešitev?
  • Aljoša Bagola: Celofan
  • Tanja Stankovič: Vsak ima svojo ceno

MED AGENCIJAMMI

  • Oglaševanje ni le strošek podjetja, poskrbimo torej za to, da bo odlično!
  • Nicha: »Staranje je za agencijo dobra stvar«

PRIMMER DOBRE PRAKSE

  • Ko nakupovalno središče postane komunikacijski kanal
  • Z vrhunskimi zmagami Tine Maze tudi Milka dosega nove višave

MED ZNAMMKAMI

  • Čokolade Zotter: ko je v ospredju izključno izdelek
  • Razdvojeni Hollywood

MED ŠTEVILKAMMI

  • Vpogled v F-svet
  • Vaš projekt si zasluži le najboljše

DIGITALNI MMARKETING

  • Z animacijo lahko vsaka ideja postane realnost (o posebnostih pri produkciji 3D-animacije)
  • Razcvetu mobilne tehnologije ni videti konca
  • Bodo Googlova očala res ubila pametne telefone?

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

  • Biti dober korporativni državljan pomeni konkurenčno prednost
  • Prva postava Maribora