• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM!

Kaj najdete v reviji Marketing magazin #382:

»Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu,« pravi Simon Cetin, soustanovitelj podjetja iPROM, vodilnega slovenskega zakupnika oglasnega prostora v digitalnih medijih, ki je tudi na naslovnici najnovejšega Marketing magazina. V tem MM-u razkrivamo tudi pogovor z Davidom Wetheyem, za katerega bi lahko rekli, da je domorodec v svetu oglaševanja. V njem namreč deluje že 45 let. O marketingu in oglaševanju smo se pogovarjali tudi z Ano Lukner, ki pravi, da je marketing prihodnosti pristen in pošten.

V najnovejšem Marketing magazinu si preberite še:

MM NOVICE

  • Potrošniki izbrali izdelke leta
  • Najboljše v slovenskem zunanjem oglaševanju
  • V Sloveniji nastaja vodka, namenjena Američanom
  • Plakat za krščanski mesečnik na Hrvaškem sprožil burne odzive

KOLUMMNE

  • Božidar Novak: Harvard, vreme in meteorit
  • Rok Hrastnik: Imamo dovolj jajc?
  • Marjan Novak: Oblast je pri nas ljudska, oglasi so pri nas slovenski
  • Aljoša Bagola: Parada paradigem
  • Gal Erbežnik: Iz kakšne snovi je uspeh?
  • Tanja Stankovič: Kako imeti več in si lastiti manj

FESTIVALSKI TURIZEMM

  • SOF: Oglaševalski festival kot gorivo za pridobivanje novih idej (pogovor z Darjo Zaj, predsednico 22. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) in direktorico marketinga pri Pro Plusu)
  • Gunn Report 2012: »Medved« prehitel vse zasledovalce


MED AGENCIJAMMI

  • Prestrezite »superpotrošnika« v vsaki fazi nakupnega procesa!
  • Trendi JWT: Še več novih tehnoloških rešitev, po drugi strani pa želja po odklopu od njih

MMARKETING

  • Znate komunicirati z mladimi?
  • »Ko si zastavite cilj, vidite tudi pot naprej«

PRIMMER DOBRE PRAKSE

  • Potrošniku je treba ponuditi nekaj, česar se ne da kupiti
  • Zgodba o uspehu, zapisana (tudi) na srebrniku

DIGITALNI MMARKETING

  • Mobilno: Jabolka in robide
  • Povej mi, kako bereš – in povem ti, kdo si
  • Lift ali kako dvigniti pogled v prihodnost
  • Mitja Mavsar: Le če resnično poznamo uporabnike, bomo dobili rezultate!

ŠPORTNI MMARKETING

  • Visoko, višje, Super Bowl
  • ISPO: Kitajska neznamčenost je še edina prednost Zahoda

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

  • Edelmanov barometer: Vse poti vodijo k … zaupanju

 

Naročite se na revijo Marketing magazin: obrazec