• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Založniki britanskih spletnih medijev so optimistični

Britanska založniška podjetja in medijske hiše so v zadnjem tromesečju leta 2012 izmerili rast oglaševalskih prihodkov iz spletnega oglaševanja.

Foto: Dreamstime

Raziskava, ki jo je izvedla Zveza spletnih založnikov (Association of Online Publishers – AOP), je pokazala, da so spletni založniki v Veliki Britaniji ob koncu lanskega leta izmerili rast prihodkov od spletnega oglaševanja. Tovrstni oglaševalski prihodki so bili v zadnjem tromesečju 12 odstotnih točk višji kot tisti v predhodnjem kvartalu.

Britanska zveza AOP je preverila tudi, kako optimistični so spletni založniki in raziskava je pokazala, da spletni založniki v letošnjem letu pričakujejo, da bodo oglaševalci bolj radodarni, da bodo nehali omejevati oglaševalske proračune, namenjene spletnemu oglaševanju, in da bodo zatorej njihovi oglaševalski prihodki še zrasli.

Optimizen britanskih spletnih založnikov narašča že zadnjih pet kvartalov.

 

Vir: guardian.co.uk