• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Čeprav je prvenstva Super Bowl 2013 konec, oglasi še vedno tekmujejo za potrošnikovo pozornost

Medtem ko začetno navdušenje nad oglasi, ki so bili predvajani v času prvenstva v ameriškem nogometu (Super Bowl) upada, tržniki vse težje pričakujejo rezultate raziskav o učinkovitosti njihovih oglaševalskih akcij.

Nekaj raziskovalnih hiš, ki so izvedle raziskave o učinkovitosti aktivnosti oglaševalcev letošnjega prvenstva Super Bowl, je že objavilo rezultate. Sodeč po teh podatkih so bili oglaševalci dokaj učinkoviti.

Družba AddThis je za The New York Times razkrila, da je prepoznavnost in priljubljenost v času prvenstva najbolj zrasla sponzorju Anheuser-Busch, ki je s svojo znamko piva InBev postal ekskluzivni ponudnik piva v času Super Bowla. Priljubljenost oz. prepoznavnost (t. i. »brand lift«) te znamke je v času prvenstva zrasla za 634 odstotnih točk, zatruje AddThis. Znamka GoDaddy ji je tik za petami. Sicer pa slednji ostala raziskovalna podjetja ne pripisujejo izjemne uspešnosti. Iz družbe Whispr Group so sporočili, da je GoDaddyjev oglas sprožil največ retvitov, meritev sentimenta pa je pokazala, da je bilo oglasu naklonjenih le 14 odstotkov uporabnikov. Vseeno je – kot poroča Huffington Post – GoDaddy v ponedeljek po vikendu ameriškega nogometa izmeril največjo dnevno prodajo do sedaj ...

V času prvenstva sta največ sledilcev na Twitterju prejela Budweiser in Taco Bell. Najbolj pozitivno so tviterati ščebetali o znamkah Tide, Audi in Taco Bell.

S svojo komunikacijsko akcijo v času prvenstva je bila zadovoljna tudi Coca-Cola, ki je svoje privržence animirala s spletno stranjo cokechase.com. Družba je za The New York Times povedala, da je spletno mesto in njihov YouTube kanal v času promocije obiskalo 11 milijonov več uporabnikov, kot so predvidevali. Na Twitterju je bila akcija omenjena več kot 86-tisočkrat. Promocijska spletna stran je ponujala tri oglase, najljubšega so izbrali obiskovalci spletne strani. Izbrani oglas bo predvajan na televiziji med oddajo American Idol.

Po podatkih podjetja Magid naj bi bil med vsemi oglasi najbolj gledani trije Budweiserjevi oglasi, namanj gledan pa tisti od Subwaya.

Rezultati se še vedno spreminjajo, saj tisti nekoliko bolj priljubljeni oglasi in komunikacijski projekti »živijo« še nekaj časa po prvenstvu. Eno izmed bolj zanimivih spletnih mest, ki skuša spremljati, kako družba spremlja oglase, je Adweekov Ad Blitz.