• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za prenovo City Magazina poskrbeli v Parizu

City Magazine je prenovil svojo podobo, format in urejenost vsebin pa prilagodil trendom tiskanih medijev, katere je razkrila raziskava, izpeljana v Franciji.

Založniška hiša Mestne revije je ob koncu januarja predstavila svoj brezplačnik City Magazine v osveženi podobi in z novim formatom. Preverili smo, zakaj so se odločili za spremembo oz. prenovo revije, ki Slovence že devet let obvešča o takšnih in drugačnih trendih, dogodkih, vročih lokacijah, turističnih destinacijah, posebnih ponudbah in izdelkih.

Lastniško podjetje slovenske podružnice Roularta Media Group iz Belgije je v Franciji izpeljala nekaj mesečno raziskavo, s pomočjo katere je spoznalo trende tiskanih medijev in potrebe sodobnih urbanih bralcev. Na osnovi raziskave se je odločilo za predimenzioniranje in novo podobo svojega urbanega brezplačnika City Magazine, ki izhaja v mestnih središčih v Franciji, Belgiji, Srbiji in Sloveniji. Skupaj z mednarodno uveljavljenim kreativnim oblikovalskim studiom Samouraï iz Pariza, s katerim sodeluje že od leta 2003, je na osnovi novih spoznanj prenovil in osvežil videzno zasnovo revije. Tako je prenovo doživela tudi slovenska različica.

Janja Prijatelj, direktorica podjetja Mestne revije, pravi, da »vsebina urbanega brezplanička ostaja bolj ali manj enaka, pa vendarle z nekoliko spremenjenim konceptom in z novimi tematikami, prilagojenimi sodobnemu bralcu in novemu načinu branja, ki ga zahteva hiter življenjski slog.«

Pri preoblikovanju so skušali zadostiti temu, da bi bila revija prijetnejša na otip, da bi jo bilo lažje prelistati in prenašati, predvsem pa želeli doseči, da bi bila kljub večji dinamičnosti preglednejša, sistematično bolje urejena, nove teme pa zabavnejše.