• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V času prvenstva Super Bowl 2013 je Twitter zabeležil 24,1 milijona tvitov

Twitter, televizijsko oglaševanje in odmevnejši televizijski dogodki, kot je bil Super Bowl 2013, vzpostavljajo plodno sodelovanje.

Zadnja leta smo »rekordnim številkam« priča tako pogosto, da skoraj še dojamemo, kako rekordne te številke pravzaprav so.

Eden zadnjih rekordov je številov poslanih tvitov v času prvenstva v ameriškem nogometu (Super Bowl). Do konca prenosa tekem so gledalci tega prvenstva objavili 24,1 milijona tvitov, je sporočilo podjetje Twitter. Lanskoletni rekord (13,7 milijona tvitov) so torej uporabniki Twitterja presegli že pred prvim polčasom.

Ko je Twitter na svojem omrežju meril največjo udeležbo tistih, ki so mikroblogali o prvenstvu, je bilo objavljenih 231,500 tvitov na minuto.

Če govorimo o Super Bowlu in Twitterju, moramo omeniti tudi oglase, ki zadnja leta vse intenzivneje stremijo k interaktivnosti. Oglaševalci v svojih oglasih, ki se predvajajo med tekmami, vabijo potrošnike, naj z njimi vzpostavijo stik preko različnih družbenih omrežij. V polovici primerov to povezavo skušajo vzpostaviti preko Twitterja (vir).

Letos je bila rekordna tudi cena zakupa oglasnih blokov v času prenosa tekem. Oglaševalci so morali za predvajanje 30-sekundnega televizijskega oglasa v času prvenstva odšteti v povprečju 4 milijone ameriških dolarjev. To je približno 90 odstotkov več kot pred desetimi leti.

Vse oglase, ki so bili predvajani v času prvenstva, si lahko ogledate tukaj.

Blagovne znamke so v času prvenstva nase opozorile na številne načine. Nekatere s plačevanjem televizijskih oglasov, druge s plačevanjem promoviranih tvitov, tretje so pretanjeno uporabile aktualne oznake (#hashtag) in z duhovitimi objavami dosegle številne retvite in interakcijo.