• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Do konca 2013 bodo v mobilni svet vstopili vsi severnoameriški mediji

Do konca letošnjega leta naj bi se mobilnim platformam prilagodile vse medijske hiše iz Severne Amerike, poroča raziskovalno podjetje eMarketer.

Ob koncu leta 2009 je bilo v Severni Ameriki polovica (51 odstotkov) medijskih hiš, ki so svoje storitve oz. izdelke prilagodile mobilni rabi. To sprejemanje novih tehnologij in prilagajanje sodobnemu potrošniku bo letos doseglo vrhunec, saj naj bi do konca leta svoje storitve prilagodile mobilnim platformam vse (100 odstotkov) založniške hiše v Severni Ameriki.

Emarketer je med temi medijskimi hišami delal posebno raziskavo tudi oktobra 2012 in izvedel, da mobilni formati medijskih vsebin medijskim hišam še ne prinašajo zadostnega dobička. Vendar ta ista podjetja pričakujejo, da bodo do konca 2014 mobilne vsebine že lahko uspešneje monetizirala. Predvidevajo, da naj bi z monetizacijo mobilnih vsebin in mobilnim oglaševanjem ustvarila že 10 odstotkov prihodkov, ki jih sicer ustvarijo z naročninami in prodajo svojih edicij.

Z vsebinami na katerih napravah skušajo severnoameriški mediji v največji meri zaslužiti?
Kot kažejo podatki eMarketerjeve raziskave, je iPad po njihovem mnenju najbolj primeren za monetizacijo vsebin. Revije svoje vsebine na iPadu zaračunavajo v 80 odstotkih, na Kindlu v 60 odstotkih, na iPhonu v 52 odstotkih, na telefonih, ki jih poganja Googlov operacijski sistem, pa v 20 odstotkih. Razmerje plačljivih vsebin med temi napravami je med časniki in založniki poslovnih publikacij enako, le da ti svoje vsebine na mobilnih platformah zaračunavajo v manjši meri. Edino odstopanje je pri iPhonu. Časniki in založniki strokovnih publikacij svoje vsebine, ki jih optimizirajo za branje na iPhonu, zaračunajo v večji meri kot na Kindlu.

Severnoameriški založniki so največ aplikacij naredili za iPhone in iPad. Več aplikacij, kot so jih ustvarile revije, pa so ustvarile časopisne hiše.

 

Več: emarketer.com