• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Interact 2012: 37 odstotkov uporabnikov do spleta dostopa preko več naprav

Letošnja raziskava Mediascope Europe je bila izvedena v 28 državah, poleg klasične raziskave pa so izvedli tudi preko 50 tisoč intervjujev in tako naročnikom raziskave res približali potrošnika in njegovo mišljenje.

Foto: Dreamstime

Evropski Urad za interaktivno oglaševanje IAB Europe že od leta 2003 na konferenci Interact vsako leto premierno predstavi rezultate raziskave o potrošnji medijev v Evropi (Mediascope Europe). Zadnja raziskava je pokazala, da je v Evropi nekaj več kot 652,1 milijona odraslih ljudi, od tega jih je kar 426,9 milijona spletnih uporabnikov, torej 65 odstotkov. Povprečni evropski spletni uporabnik na spletu tedensko preživi 14,8 ure. Tretjina spletnih uporabnikov do interneta dostopa preko več kot ene naprave, zelo pogosta pa je tudi sočasna uporaba več naprav. Poleg tega je raziskava pokazala tudi, da je internet postal nepogrešljiva dobrina potrošnikov, na to pa so v veliki meri vplivali tudi pametni telefoni in tablice.

Zanimivo je, da Evropejci od vseh medijev največ pozornosti posvečajo televiziji. Čas, ki ga preživijo pred televizijskimi zasloni, še vedno narašča. A vsekakor intenzivno raste tudi uporaba spleta. 67 odstotkov spletnih uporabnikov radio posluša preko spleta, 73 odstotkov tako gleda televizijo, kar 91 odstotkov spletnih uporabnikov pa tako spremlja novice. Novice na spletu najpogosteje prebira potrošniška skupina, stara od 35 do 54 let, televizijo in radio pa skupina, ki je stara od 16 do 24 let.

Evropejci internet uporabljajo tako za zabavo, službo, nakupovanje, spremljanje medijev, komuniciranje s prijatelji ter tujci itd. A ko so organizatorji predstavitve raziskave pokazali tudi nekaj intervjujev, kaj hitro postane jasno, da je Evropejec z nastopom interneta postal aktivni potrošnik. Televizijo gleda preko tablice (uporabnikov tablic v Evropi je že 50,9 milijona), do spleta najpogosteje dostopa preko računalnika, 21 odstotkov pa jih do spleta dostopa preko pametnega telefona. Ti uporabniki do interneta najpogosteje dostopajo čez dan, medtem ko so uporabniki tablic intenzivnejši večerni uporabniki interneta, prav tako uporabniki konzol (preko njih do interneta dostopa 6 odstotkov spletnih uporabnikov).

Kar 37 odstotkov uporabnikov do spleta dostopa preko več naprav sočasno. 48 odstotkov uporabnikov splet pregleduje takrat, ko gledajo televizijo. Triintrideset odstotkov uporabnikov, ki sočasno pregledujejo splet in gledajo televizijo, na spletu išče vsebine, ki so povezane s tistimi na televiziji. To pri zabavnih televizijskih vsebinah velja v 63 odstotkih, pri informativnih oddajah pa v 61 odstotkih. Najmanj tovrstnega povezovanja je opaziti pri oglaševalskih vsebinah, kjer uporabniki istočasno na spletu iščejo povezane vsebine le v trinajstih odstotkih.


Več o izsledkih raziskave Mediascope Europe in nasvetih, ki so jih govorci na Interactovi okrogli mizi po predstavitvi raziskave delili z udeleženci, lahko preberete v naslednjem Marketing magazinu. 

Na revijo se lahko naročite tukaj.