• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spletne izdaje povečujejo naklade časopisnih medijev

Spletne naklade so v v času raziskave združenja Alliance for Audited Media predstavljale 15,3% skupnih naklad ameriških časopisnih medijev, kar je več kot v enakem obdobju lani (9,8%).

Audit Bureau of Circulations (po novem Alliance for Audited Media) je v svojem zadnjem poročilu zapisal, da so se v povprečju naklade ameriških dnevnih časopisov v obdobju šestih mesecev, ki se je končalo s septembrom, zmanjšale le za 0,2 odstotne točke v primerjavi z enakim obdobjem lani. Številke sicer niso tako dobre kot v lanskem poročilu, ko se je dnevna naklada povečala za 0,7 odstotka, nedeljska pa kar za pet odstotkov, vendar so še vedno bistveno boljše kot tiste izpred dveh, treh let nazaj, ko so se časopisni mediji soočali z drastičnim padcem svojih naklad. S tem se je okrepilo prepričanje, da so plačilni zidovi digitalnih vsebin, ki jim nekateri nasprotujejo še danes, skupnim nakladam časopisnih medijev le v pomoč.

Spletne naklade so v tem obdobju predstavljale 15,3% skupnih naklad ameriških časopisnih medijev, kar je več kot v enakem obdobju lani (9,8%).

The Wall Street Journal, po številu naklad tiskanega in spletnega medija najbolj brani ameriški časopis, poroča o povprečni skupni nakladi skoraj 2,3 milijonov za vsak dan med tednom, kar je 9,4 odstotne točke več kot lani. Povprečna dnevna naklada časopisa USA Today je padla za 3,9% na 1,7 milijona. Skupna naklada New York Timesa pa se je v tem obdobju povečala za kar 40,3% na 1,6 milijona, saj se je njihova tiskana naklada zmanjšala za 6,9 odstotne točke (717.513), spletna pa se je povečala za 135,8 odstotne točke na 896.352.