• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM!

MM-ov osrednji intervju je tokrat namenjen Toniju Balažiču, ki je pred pol leta postal predsednik uprave skupine Mercator.

MM-ov osrednji intervju je tokrat namenjen Toniju Balažiču, ki je pred pol leta postal predsednik uprave skupine Mercator. Že za naslednje leto načrtujejo dobiček v višini treh milijonov evrov. Ta naj bi se do leta 2016, v skladu s srednjeročnim gospodarskim načrtom Skupine Mercator, še znatno povečal. Visokoleteče cilje ima tudi Matej Kurent, ustanovitelj podjetja CalypsoCrystal, ki je z marketingom od ust do ust ustvaril globalno blagovno znamko. Z nami je delil nekaj dragocenih nasvetov in besed, kako uspeti na mednarodnem trgu. Ob dvajsetem rojstnem dnevu agencije Mediamix smo se pogovarjali z njeno direktorico Duško Vuga Cizl, za vas pa smo povzeli tudi dogajanje na letošnji konferenci SKOJ.


V novem Marketing magazinu si preberite še:

MM NOVICE

  • V največje blagovne znamke lahko vlagajo tudi Slovenci
  • Do želenega učinka s pomočjo neposredne e-pošte
  • Mišek Miki osvaja vesolje
  • Hrvaški študenti ustanovili televizijsko postajo

KOLUMMNE

  • Božidar Novak: Spoštovani gospod predsednik ZDA!
  • Urška Saletinger: Ni vse zlato, kar so Facebook in druga družbena omrežja
  • Marko Crnkovič: 10 let anonimnih komentarjev na 30 let podlage pisem bralcev
  • Aljoša Bagola: TVolitve
  • Tanja Stankovič: Nakupovalni turisti oživljajo Evropo

MED ŠTEVILKAMMI

  • Zakaj zvonjenja stacionarnih telefonov ne slišimo več?
  • (Ne)zadovoljstvo ni edini dejavnik zamenjave dobavitelja
  • Mobilne volitve 2012
  • Čustva volivcev skozi sito napredne analitike

MMARKETING

  • SEMPL: Oglaševalci naj tudi v letu 2013 stavijo na digitalne poti
  • Kako do večje marže pri svežih izdelkih?
  • Žiga Doberlet: »Med Bobom in Si.mobilom je zdravo rivalstvo«

MED AGENCIJAMMI

  • Ambasadorji varnosti kot del komunikacijske strategije
  • Šport je lahko dobra šola za življenje
  • Televizija v Srbiji še vedno najučinkovitejši medij

SPLETNI MMARKETING

  • Kako uloviti pozornost spletnih uporabnikov in jo izkoristiti?
  • Kako dolgo, če sploh, naj živi spletna stran?

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

  • Na kratko, a jasno o internih revijah
  • FIBEP: Spremljanje medijev na poti (re)pozicioniranja

DIZAJN

  • S čim se identificirate, ko si na kruh namažete kekca?
  • Oblikovanje in fotografija kot instrumenta politike totalitarizma
  • »Elanke« so še vedno zakon

Na revijo Marketing magazin se lahko naročite tukaj