• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Američani mobilnemu spletu in družbenim omrežjem posvečajo vse več časa

Raziskovalna hiša Nielsen je objavila najnovejšo raziskavo – za tretje četrtletje 2012 – o uporabi družbenih medijev »2012 Social Media Report«.

(Foto: Dreamstime)

Raziskovalna hiša Nielsen je objavila najnovejšo raziskavo – za tretje četrtletje 2012 – o uporabi družbenih medijev »2012 Social Media Report«. Poročilo je razkrilo, da so spletni uporabniki iz ZDA v letošnjem juliju na družbenih omrežjih preživeli 121 milijard minut, kar je enako 37-odstotni rasti glede na primerljivo obdobje lani.

Raziskava je razkrila, da Američani zdaj na družbenih omrežjih preživijo že 20 odstotkov vsega časa, ki ga namenijo pregledovanju spleta, in 30 odstotkov vsega časa, ki ga porabijo za koriščenje mobilnega spleta.

Analitiki pravijo, da na povečanje uporabe družbenih omrežij vpliva tudi pospešena penetracija pametnih telefonov na ameriški trg. Čeprav večina uporabnikov do teh omrežij pogosteje dostopa preko računalnika, je uporaba mobilnih aplikacij v kategoriji družbena omrežja od lanskega leta zrasla za 63 odstotnih točk.

46 odstotkov Američanov svoje mobilne telefone uporablja za dostopanje do družbenih omrežij, 16 odstotkov jih to počne s pomočjo tablic. Te naprave močno vplivajo tudi na porast uporabe mobilnega spleta. Do njega dostopa že 82 odstotnih točk več Američanov kot lani.

Uporabniki so v letošnjem tretjem četrtletju uporabljali mobilne aplikacije 120 odstotnih točk več kot lani v primerljivem obdobju.

Facebook je še vedno najbolj obiskano družbeno omrežje v Ameriki, Pinterest pa se lahko pohvali z najintenzivnejšo letno rastjo.