• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Četrtine uporabnikov oglasi na družbenih omrežjih ne motijo

Oglasi na družbanih omrežjih uporabnikov ne motijo, če so zanje relevantni.

Oglasi na družbanih omrežjih uporabnikov ne motijo, če so zanje relevantni, je pokazala raziskava, ki jo je izvedla družba NM Incite, ki je v lasti podjetij Nielsen in McKinsey. Medtem ko tovrstni oglasi približno tretjino ameriških uporabnikov družbenih omrežij motijo bolj kot ostali oglasi na spletu, jih več kot četrtina zatrjuje, da proti njim nimajo nič, če jih opozarjajo na izdelke in storitve, ki jih zanimajo.

Šestindvajset odstotkov uporabnikov je v anketi zatrdilo, da jih oglasi, ki so vezani na njihovo spletno identiteto in uporabniške informacije, ne motijo. 17 odstotkov pravi, da se z blagovnimi znamkami, ki jim sledijo na družbenih omrežjih, počutijo bolj povezani.


Vir: mediapost.com