• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Stanje britanskih časopisov slabše, kot je bilo pričakovano

Letni finančni vložek v oglaševanje v britanskih klasičnih časopisih naj bi bil v 2013 prvič manjši od milijarde britanskih funtov, je napovedala raziskovalna hiša Group M.

(Foto: Sarah Lee - Guardian)

Letni finančni vložek v oglaševanje v britanskih klasičnih časopisih naj bi bil v 2013 prvič manjši od milijarde britanskih funtov, je napovedala raziskovalna hiša Group M. Takrat naj bi tovrsto oglaševanje v primerjavi z letošnjim letom izmerilo 9-odstotni upad prihodkov od oglaševanja. Stanje časopisne medijske pokrajine se bo torej še poslabšalo.

Leta 2005 je bil britanski časopisni trg vreden 2,5 milijarde oglaševalskega denarja. Letošnji upad oglaševalskih vložkov v te medije naj bi bil po napovedih Griup M 7,7-odstoten. Analitiki te družbe so torej v zadnjem mesecu napoved še zaostrili, saj so letošnjega julija napovedali, da bo upad le 6,3-odstoten.


Vir: guardian.co.uk