• Facebook
  • Twitter
  • RSS

HRT spreminja svoj oglaševalski model

Prvi program hrvaške nacionalne televizije HTV1 s prihodnjim letom televizijskih serij in filmov ne bo več prekinjal z oglasi, je sporočil direktor televizijske hiše HRT Goran Radman, kljub dejstvu, da to zakonodaja dovoljuje in da so oglasi pomemben del prihodkov te medijske hiše. Ta se je odločila za ključni obrat v televizijskem oglaševanju.

Oglasni prostor se ne bo več prodajal glede na gledanost oddaj, temveč na sekunde. HRT je prekinila tudi sodelovanje z raziskovalno družbo AGB Nielsen, ki je edina, ki na Hrvaškem zagotavlja rezultate raziskave gledanosti. Analitiki predpostavljajo, da bo HRT zaradi tega izgubil tudi nekaj rednih oglaševalcev.

Ta medijska hiša je še pred nekaj leti letno ustvarila prihodke v višini 340 milijonov kun. Lani jih je ustvarila le še 157 milijonov, letos pa naj bi ustvarila 140 milijonov kun prihodkov od oglaševanja. Radman je sporočil, da v 2013 načrtujejo ustvariti 111 milijonov kun prihodkov od oglaševanja.


Vir: media-marketing.com