• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mladi bolj lačni novic kot starejše generacije

(Foto: Dreamstime)

Če pravijo, da se tiskani mediji nahajajo v neugodnih časih, podatki raziskave raziskovalnega centra Pew kažejo, da to nikakor ne velja za medijsko panogo, ustvarjalce novic. Mlajše generacije uporabnikov naj bi bile rade na tekočem še bolj, kot so želeli biti njihovi starši. Časopisne hiše morajo torej le razmisliti o svojem mediju. Po vsebini je več povpraševanja, kot ga je bilo včasih.

Pewowa raziskava je pokazala, da 37 odstotkov uporabnikov pametnih telefonov, ki so stari od 18 do 29 let, novice spremlja na teh napravah vsak dan. Enako velja za 40 odstotkov uporabniške skupine, ki je stara od 30 do 49 let.

Uporabniki pametnih telefonov, ki so stari od 50 do 64 let, tako dnevno prebirajo novice v 31 odstotkih, starejši od 65 let pa v 25 odstotkih.

Zelo podobni rezultati veljajo za uporabnike tabličnih računalnikov.

Mladi pa se od starejših uporabnikov ne ločijo le po tem, da v večji meri spremljajo novice preko svojih pametnih naprav. Pogosteje jih tudi delijo. Tudi oglasom se raje posvetijo. Bralcev, ki so stari od 18 do 29 let in »včasih« kliknejo na oglas, je dvakrat več kot tistih, ki pripadajo starejši uporabniši skupini.

 

Več: niemanlab.org