• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM!

V novem Marketing magazinu preberite polno novega.

Agencije morajo razviti takšen produkt, ki ga bodo naročniki potrebovali in bili zanj pripravljeni tudi plačati, meni Mojmir Ocvirk, direktor agencije Imelda Ogilvy, ki je trenutno v postopku prisilne poravnave. Svojo izkušnjo z mrežo Ogilvy je razkril v osrednjem intervjuju najnovejšega Marketing magazina. Za vas smo se pogovarjali tudi z nekaterimi slovenskimi oglaševalci, ki so z nami delili svoje marketinške načrte za 2013, posvetili smo se tudi Seminarju medijskih trendov, Epici in še marsičemu.


V novem Marketing magazinu si preberite še:

MM NOVICE

  • 22. SOF bo festival inspiracije
  • Velenjski knapi v vražjih gatah želijo srečo v 2013
  • Nakupovalno središče Citypark z osveženo podobo
  • Milka je najmočnejša znamka široke potrošnje v regiji

KOLUMMNE

  • Božidar Novak: Pomol B
  • Urška Saletinger: Digitalni obeti za leto 2013
  • Marko Crnkovič: Kdaj bomo ukinili tisk?
  • Aljoša Bagola: Sloga(n)
  • Tanja Stankovič: Najboljši marketinški trenutki leta 2012

MED MMEDIJI

  • Televizija je tek na dolge proge
  • Vsebinski kolonializem štirih velikih
  • LeWeb: internet pametnih stvari

MMARKETING

  • Kje in kako najučinkoviteje prestreči sodobnega potrošnika?
  • Z naprednim dlančnikom navdušujejo tudi oglaševalce
  • SPORTO: Sponzorstvo je v prvi vrsti investicija
  • Pri sponzorstvih gre za vedno bolj strateško in ciljno usmerjeno odločitev
  • MED AGENCIJAMMI
  • Epica 2012: Nemčija še vedno na kreativnem prestolu
  • Eurobest 2012: Evropska kreativna industrija še vedno ustvarja inovativna dela

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

  • Sladke majhne laži velikega sladkorja
  • Ne gre več le za žetev medijskih vsebin
  • Rešujte težavne situacije, kot bi reševali svoj lastni zakon!
  • Ne joči, ker se je končalo, smej se, ker se je zgodilo

DIZAJN

  • Tudi pri oblikovanju plakatov je v modi enostavnost
  • Črna črta na beli podlagi 

Na Marketing magazin se lahko naročite tukaj.