• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bo spletna naročnina Piano osvojila tudi Poljake?

Družba Piano Media, ki je maja lani na Slovaškem uspešno implementirala inovativen nacionalni naročniški sistem spletnih vsebin, njihove storitve so od januarja letos na voljo tudi v Sloveniji, se širi še na poljski trg.

Družba Piano Media, ki je maja lani na Slovaškem uspešno implementirala inovativen nacionalni naročniški sistem spletnih vsebin, njihove storitve so od januarja letos na voljo tudi v Sloveniji, se širi še na poljski trg.

Poljska z 38 milijoni prebivalcev in več kot 19 milijoni uporabnikov interneta za Piano predstavlja največji neosvojeni trg do sedaj. Z včerajšnjim dnem se je unikatnemu sistemu plačevanja vsebin na internetu podjetja Piano priključilo sedem večjih poljskih medijskih hiš, ki predstavljajo 27 nacionalnih in regionalnih časopisov, 14 revij ter nacionalni javni radio.

Tomáš Bella, izvršni direktor družbe Piano Media, je povedal, da so v pogovorih s poljskimi mediji že lahko razpolagali z izkušnjami na slovaškem in slovenskem trgu: »Mediji so bili veseli naših nasvetov glede tega kako in kaj deluje znotraj platform plačniške vsebine, spoznanj, do katerih smo prišli že preko slovaških in slovenskih naročnikov. Na podlagi tega znanja namreč že lahko določimo vsebino, ki bo s strani uporabnikov najbolj cenjena.«

Pred 14 meseci, ko so sistem prvič zagnali na slovaškem trgu, je bilo v naročniški paket vključenih le 5% razpoložljivih vsebin, v Sloveniji jih je vključenih približno 10%, na Poljskem pa bodo ta odstotek povečali na 10-15%. 

Piano Media je v prvem mesecu delovanja v Sloveniji s prodajo skupnih naročnin na spletne vsebine medijev ustvarila več kot 26.000 evrov prihodkov. Danes si lahko s skupno naročnino Piano z enim plačilom (4,89 eur/mesec) pridobite neomejen dostop do 39 vsebin in storitev na spletnih straneh 11 slovenskih medijev. Piano se dogovarja z založniki na različnih kontinentih, do konca leta 2012 pa načrtuje uvedbo svojega sistema na vsaj še enem trgu. 

Piano Media je slovaško podjetje, ki založnikom zagotavlja neodvisen sistem skupnih naročnin na vsebine spletnih mest. Piano omogoča založnikom unovčevanje spletnih vsebin brez strahu, da bi izgubili prihodke od prodaje oglasnega prostora ali delež bralcev. 

Založniki v sodelovanju z vodstvom družbe Piano skupaj izberejo, katere vsebine bodo ponudili v plačljivem sistemu naročnin Piano in katere prednosti bodo imeli bralci.

Družbo Piano je ustanovil Tomáš Bella, nekdanji odgovorni urednik največjega slovaškega spletnega novičarskega portala, skupaj z drugimi strokovnjaki s področja spletnega založništva in oglaševanja.