• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM!

Spletna trgovina Mimovrste pravkar praznuje desetletnico svojega delovanja. Kako je dosegala hitro rast prihodkov, tudi v kriznih letih, je pojasnil Darko Butina, ki je zadnji dve leti direktor podjetja Mimovrste. Z njim smo se pogovarjali o načrtih za širitev na trge bivše Jugoslavije in prihodnjem razvoju spletne trgovine.

Pregledali in analizirali smo tudi rezultate najnovejšega Trženjskega monitorja, ki kaže, da so posledice gospodarske krize, ki je sledila finančni, danes novi pogoji vsakodnevnega življenja. Prilagoditev nanje tako ni več trenutna sprememba vedenja, temveč postaja, vse bolj, strukturna sprememba. Za vas smo se podali tudi na festivale in konference. Povzeli smo dogajanje na Zlatem bobnu, Webitu, Weekend Media Festivalu in Webfestu.

V novem Marketing magazinu si preberite še:

MM NOVICE

  • SEML: Povezovanje v svetu večmedijskega komuniciranja

  • Podatke iz raziskav je treba predstavljati na dogovorjeni način

  • Coca-Cola še vedno na vrhu lestvice najboljših znamk

  • Hrvaške blagovne znamke na Pinterestu

KOLUMMNE

  • Božidar Novak: V postelji z Vesno Milek

  • Urška Saletinger: Veliki povratek Myspacea? 

  • Marko Crnkovič: Hudič se skriva v podrobnostih

  • Aljoša Bagola: X-file Felix

  • Tanja Stankovič: Z vsakim požirkom bolj »bondovski«

  • Milan Ilić: Energetski prvaki globalnega družbeno odgovornega marketinga 

MED ŠTEVILKAMMI

  • Brez raziskovanja ni učinkovitosti

  • Pasivno zbiranje podatkov, opazovanje in snemanje

  • Robert Kozinets: Nihče ne more kupiti pogovora!

  • S spremljanjem gibanja oči do učinkovitejših oglasnih rešitev

MMARKETING

  • Zabavanje uporabnika je ključni dejavnik uspešnosti spletne strani

  • WMF: Medijske renesanse še zdaleč ni konec

  • »Nikoli ničesar ne prepuščamo naključju«

  • Osvojite svoj planet. Še je čas.

  • Prelomno obdobje za trgovino 

  • Spoj novinarskih znanj in marketinških izkušenj

  • Ni pomembno število ogledov posnetka, temveč odziv ljudi nanj

SPLETNI MMARKETING

  • Webit: Hiter tehnološki razvoj še zdaleč ne zadeva le marketinga, temveč celotno družbo

  • Webfest: »Vsebino pripravljate za ljudi, ne za spletne iskalnike«

  • Kako izkoristiti povezavo klasične in spletne trgovine 

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

  • Kliping družbenih omrežij: ključ do zakladnice relevantnih informacij

  • K preporodu svoje panoge morajo prispevati komunikatorji sami

  • Poklic piarovca je treba certificirati

  • Piar v službi družbenih kiborgov

 

Niste naročnik? Na revijo se lahko naročite tukaj: NAROČILO