• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V Aziji že milijarda spletnih in 3 milijarde mobilnih uporabnikov

Azijski trg je glede tehnološke pismenosti potrošnikov, mobilne telefonije in spletnega udejstvovanja neprimerljivo bolj razvit kot preostali.

Foto: SXC

Ne glede na vse, rezultati zadnje raziskave o uporabi družbenih omrežij, digitalnih in mobilnih storitev, ki jo je We Are Social izpeljal v 24 azijskih državah, presunejo.

Znotraj 24 vzhodnih držav je že preko milijardo spletnih uporabnikov, kar je približno 14 odstotkov več kot lani v primerljivem obdobju. Vsaj 811 milijonov teh uporabnikov ima ustvarjen račun na vsaj enem družbenem omrežju. Samo na Facebook se dnevno registrira več kot 10 milijonov novih Azijcev, pa je to omrežje četrto najbolj obiskano družbeno omrežje na Vzhodu. Nič kaj presenetljivo ni torej, da je na Vzhodu že 50 odstotkov vseh uporabnikov družbenih medijev po svetu.

Družba Buddy Media je poleti raziskala, kako azijska podjetja izrabljajo spletna orodja. Čeprav Facebook in Twitter nista najbolj priljubljena med potrošniki, sta jima podjetja toliko bolj naklonjena.

Facebook uporablja 90 odstotkov azijskih podjetij, dve tretjini pa uporablja tudi Twitter. Vse več podjetij se zaveda tudi, da bodo morala v svojo komunikacijsko strategijo vključiti mobilni marketing kot ključni element tržnega komuniciranja.

Celotno poročilo, ki vsebuje 100 strani, si lahko ogledate tukaj.

Vir: wearesocial.net