• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM!

Dr. Maja Bogataj Jančič, strokovnjakinja za intelektualno lastnino, ki tokrat krasi MM-ovo naslovnico in s svojimi strokovnimi nasveti polni strani revije, je prepričana, da avtorsko pravo v digitalni dobi ne izpolnjuje svojega poslanstva. O tem, kakšno poslanstvo ima kreativnost v oglaševanju in v kakšni korelaciji je z učinkovitostjo smo se pogovarjali z Martinom Weiglom, verjetno enim izmed najtežje pričakovanih govorcev letošnjega oglaševalskega festivala Nove Evrope Zlati boben. V novi reviji smo se posvetili tudi sedmim paradigmam sodobnega znamčenja, zakonitostim sveta družbenih omrežij, in še marsičemu.

 MM NOVIC

  • Temeljita prenova tekmovanja za najboljše medijske strategije
  • Kakšni so trendi in prihodnost športnih sponzorstev?
  • Kuriranje dragih žganih pijač za domače degustacije
  • Twitter uporabljajo za izmenjavo pomembnih mestnih informacij

KOLUMMNE

  • Božidar Novak: Bivši in kultura slavnih
  • Urška Saletinger: Pohvala z razlogom!
  • Marko Crnkovič: V čem je danes smisel javne RTV
  • Aljoša Bagola: Marat-on
  • Tanja Stankovič: Vabljeni v Veliko Britanijo

MED ŠTEVILKAMMI

  • Poslovanje najvplivnejših komunikacijskih skupin v Sloveniji
  • Največje komunikacijske skupine v Sloveniji v letu 2011 niso dosegle občutnejše rasti prihodkov od prodaje, a hkrati niso doživljale večjih padcev, kar je v negotovih gospodarskih razmerah verjetno dosežek že samo po sebi.
  • Pomembno je sodelovati ali višje, hitreje, močneje?
  • Podražitve hrane bodo vplivale tudi na nakupno vedenje potrošnikov
  • Tržne znamke kot odgovor na potrošnikove potrebe

MED AGENCIJAMMI

  • Bojazen pred neuspehom duši kreativnost in razvoj
  • Ravnovesje ideje in relevantnosti za medij
  • Naj živi parodija

MMARKETING

  • Uspešnost programa zvestobe pogojuje zaznana koristnost v očeh kupcev
  • Poplava programov zvestobe je razvrednotila njihov pravi pomen. V primeru, da želi z njimi trgovec (ponovno) realizirati vse mogoče koristi, mora v prvem koraku poglobljeno spoznati preference kupcev.
  • CM World: Vsebina brez strategije – koga hecate?
  • Dmexco: Pristnost, zaupanje, resnica kot temelji novodobnega marketinga
  • Za vsako televizijsko generacijo je ključna zgodba

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

  • So tradicionalni trženjski prijemi res samo še za na smetišče zgodovine?
  • Od presežkov do avtentičnosti
  • Spremenjena, še zahtevnejša pričakovanja deležnikov spreminjajo, a tudi krepijo vlogo korporativnega komuniciranja.
  • Tadej Toš: Bistveno je prepoznati potrebe in želje občinstva 

Na Marketing magazin se lahko naročite tukaj.