• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mediji pozivajo k oglaševanju

Marketing magazin je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravil serijo oglasov, namenjenih spodbujanju oglaševanja v medijih v času koronakrize. Oglasi opozarjajo, da je medije kriza močno prizadela, saj so oglaševalci že občutno oklestili svoje proračune, po drugi strani pa mediji v teh tednih objavljajo še več vsebin kot sicer.

Številni mediji so življenjsko odvisni od oglasov, pri čemer medijska industrija zaposluje več tisoč ljudi različnih poklicev. Poleg novinarjev so totudi fotografi, snemalci, tehniki, režiserji, tehnično osebje in drugi, posredno pa so od medijev odvisni tudi tiskarji, produkcijske hiše, organizatorji različnih dogodkov in številni drugi.

Pobudnik medije poziva, naj se priključijo iniciativi. Mediji, ki se želijo pridružiti pobudi, naj nam pišejo in poslali jim bomo osnovne oblikovne in vsebinske predloge, ki jih lahko samostojno dopolnijo in prilagodijo svojim potrebam. Pripravili so tiskane oglase, digitalne oglase, radijske intelevizijske scenarije.

Sodelovanje je brezplačno. Pobudnik in agencija za svoje delo nista plačana, niti ne bosta prejela nikakršnega drugega nadomestila.

Mediji, ki se želite priključiti pobudi, lahko pišete na: [email protected].

Mediji so tradicionalno družbeno odgovorni

Mediji so družbeno odgovorni. Ves čas sodelujejo pri številnih humanitarnih, družbenih, športnih in kulturnih pobudah in akcijah različnih dobrodelnih, nevladnih in drugih organizacij. Mediji objavljajo na stotine in tisoče oglasnih sporočil brezplačno. 

Predstavitev ideje

Uporabili smo vsem dobro znani princip zapiranja oglasov na spletnih medijih in ga zapeljali tako, da potem principu pokažemo,kaj se zgodi, če tudi oglaševalci »zaprejo«oglase. Torej, kaj to pomeni za same medijske vsebine in službe tistih, ki jih ustvarjajo. 

V ozadju damo prostor posameznim medijem, da oglas uporabijo kot predlogo, v ozadje pa postavijo svoje ljudi: novinarje, voditelje oddaj, snemalce, fotografe, tehnično osebje itd.