• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pro Plus: Največja gledanost informativnega programa v zadnjih 10-ih letih

Ena od posledic »koronakrize« je tudi povečano spremljanje medijev. Kot so za MM povedali v medijski družbi Pro Plus, se ratingi v zadnjih dveh tednih lahko primerjajo s tekmami Evropskega prvenstva v odbojki za moške septembra 2019.

Tudi mladi želijo biti na tekočem z informacijami

Iz Pro Plusa poročajo o 50-odstotnem povečanju gledanosti njihovih programov v prejšnjem tednu (v razponu celotnega dne). Osebe v starostni skupini med 18 in 54 let so v povprečju gledale za skoraj pol ure več vsebin kot v enakem obdobju lani. Hkrati se je povečal tudi  njihov doseg. »V povprečnem dnevu smo dosegli kar 54 odstotkov ciljne skupine v starosti od 18 do 54 let, v enakem obdobju lani pa 44 odstotkov. V celotnem dnevu največjo rast beležimo na POP TV, in sicer za 61 odstotkov. Zanimivo je tudi to, da smo največjo rast gledanosti opazili prav pri mlajših ciljnih skupinah med 15 in 24 leti, in sicer za več kot 175 odstotkov,« so povedali.

Osrednja informativna oddaja 24UR je v zadnjem tednu zabeležila 94 odstotkov višji rating kot v enakem obdobju lani. Pri Pro Plusu beležijo veliko zanimanje tudi za ostale informativne oddaje, kot sta 24UR popoldan, katere rating je bil v minulem tednu za več kot 80 odstotkov višji kot v lanskem letu, in 24UR zvečer, ki je v minulem tednu dosegla za 155 odstotkov višji rating kot v enakem obdobju lani. »Večjo gledanost dnevnih informativnih oddaj je opaziti pri mlajših ciljnih skupinah, ki si želijo prav tako biti na tekočem z aktualnim dogajanjem.O tem, kako pomembna je trenutna situacija za Slovenijo, govori podatek, da prav v teh dneh beležimo najvišji rating informativnega programa v zadnjih 10 letih, in sicer 22,9-odstotni rating ter 52-odstotni delež vseh, ki so v tem času spremljali televizijske programe. Za primerjavo: enak rating je imela tekma Evropskega prvenstva v odbojki za moške septembra 2019. V četrtek, 19. marca 2020, je informativna oddaja 24UR zvečer dosegla kar 14,5-odstotni rating in 44,2-odstotni delež.«

Ljudje željni informacij tudi v spletnih izdajah

V zadnjih dveh tednih se je v primerjavi z enakim obdobjem lani spletnemu portalu 24ur.com obisk povečal za 51 odstotkov edinstvenih obiskovalcev oziroma za 86 odstotkov pri obisku spletne strani in za 98 odstotkov v prikazih strani. »Tudi čas, ki ga obiskovalke in obiskovalci preživljajo na naši spletni strani, se je povečal za 50 odstotkov. Kot zanimivost smo rekordni dnevni obisk na osebnih računalnikih zabeležili 12. marca 2020, ko je bila razglašena epidemija koronavirusa. Dosegli smo kar 769.997 edinstvenih obiskovalcev v enem dnevu. Članek je imel več kot 600 tisoč ogledov. Na mobilnih napravah smo rekorden obisk zabeležili v nedeljo, 22. marca 2020, ko smo bili priča potresu v Zagrebu. Članek je imel več kot pol milijona ogledov,« pojasnjujejo.

Beležijo tudi višjo gledanost risank

Kot najbolj gledane vsebine na Pro Plusovih programih v zadnjih dveh tednih izpostavljajo oddajo Delovna akcija, ki je minulo nedeljo imela za  27 odstotkov višji rating kot lanski rekord. V nedeljo je dosegla 21,6-odstotni rating in 47-odstotni delež gledalcev. Serija Najini mostovi je v ponedeljek, 23. marca 2020, dosegla 14,9-odstotni rating in 38-odstotni delež (najvišji rating med slovenskimi serijami v zadnjih 10-ih letih), serija Dobri zdravnik pa 11,7-odstotni rating in 33-odstotni delež. Kuharski šov MasterChef Slovenija je s prvo oddajo nove sezone predvajanja dosegel 16,4-odstotni rating in 41-odstotni delež.

Tudi na VOYO povečana gledanost informativnega programa

V Pro Plusu beležijo tudi povečanje dnevnega obiska storitve VOYO, kjer se je med deset najbolj gledanih vsebin v kategoriji zamujeno uvrstil informativni program 24UR. »77 odstotkov uporabnic in uporabnikov VOYO je vsaj eno oddajo produkcije POP TV spremljalo predpremierno, torej 24ur pred predvajanjem na televiziji. Med drugim so po izboru uporabnic in uporabnikov med najbolj gledanimi vsebinami na VOYO serija Najini mostovi, šov MasterChef Slovenija in Delovna akcija. Posledica dejstva, da tudi otroci ostajajo doma, je višja gledanost risank v posebnem zavihku OTO,« so nam še povedali na Pro Plusu.

*Vir: AGB Nielsen Medai Research, ciljna skupina 18-54 let, gledanost v živo in z zamikom na isti dan, 16. 3.-23. 3. 2020 in 18. 3.-24. 3.2019

MOSS, SOZ, Ipsos; Dotmetrics, marec 2020