• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Adria Media in United Group: »Cilj je ponuditi najboljše digitalne vsebine«

Založba Adria Media in skupina United Group, v Sloveniji najbolj znana po lastništvu Telemacha in poskusu prevzema Pro Plusa, sta sklenili strateško partnerstvo. To naj bi temeljilo na produkciji in distribuciji digitalnih vsebin. Podrobnosti o lastniških povezavah in poslovnem dogovoru partnerja ne razkrivata.

»Skupina United Group, največje medijsko in telekomunikacijsko podjetje v jugovzhodni Evropi in založba Adria Media Ljubljana, ena od vodilnih slovenskih založb na področju produkcije življensko-stilnih vsebin, sta sklenila dolgoročno strateško partnerstvo, namenjeno razvoju novih digitalnih platform, produkciji vsebin ter širitvi novih digitalnih distribucijskih kanalov. Glavni cilj strateškega partnerstva je svojim uporabnikom ponuditi najboljše digitalne vsebine ter se jim s tem še bolj približati,« je povedal Tomaž Drozg, lastnik in direktor Adria Media Ljubljana.

Spomnimo: CME, lastnik Pro Plusa, je želel medijsko hišo prodati ravno skupini United Group.