• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MOSS: 24ur.com je bil tudi januarja najbolj bran spletni medij

Januarski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com z naskokom ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo skoraj 806 tisoč unikatnih uporabnikov, kar je največ do zdaj.

Ekipa 24ur.com

Portalu 24ur.com je uspelo v primerjavi z decembrom 2019 precejšnje povečanje obiskanosti; takrat ga je obiskalo 780 tisoč unikatnih obiskovalcev. Uspešnejši so tudi z vidika časa, ki ga na strani preživi povprečen obiskovalec – z 9 minut in 5 sekund na 9 minut in 44 sekund. »Nov rekord tudi za nas pomeni nov mejnik na trgu in ta nam ogromno pomeni. Še posebno zaradi dejstva, da je do preboja meje 800 tisoč uporabnikov pripeljalo naše dobro osnovno novinarsko delo, ne pa denimo tehnološke rešitve pri distribuciji. Januar je bil namreč izjemno pester mesec, z ogromno dogodki, večino izrednih novic pa smo na 24ur.com objavili ekskluzivno in s tem znova upravičili naše vodilo – vsak dan prvi,« je povedal Jure Tepina, odgovorni urednik spletne strani 24ur.com.

Na drugo mesto se je uvrstil portal siol.net s skoraj 695 tisoč unikatnimi obiskovalci, na tretje pa slovenskenovice.si, ki jih je imel dobrih 639 tisoč. V prvi peterici sta še zurnal24.si (614.000) in rtvslo.si (611.000 unikatnih obiskovalcev).

Celotno razvrstitev najdete tukaj.