• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lestvica najbolj gledanih oddaj na VOYO

Za VOYO je bilo leto 2019 je eno od najuspešnejših. Pri Pro Plusu namreč pravijo, da so zabeležili veliko rast števila naročnikov, ogledov in časa, ki ga uporabniki preživijo na tej platformi. Med najbolj gledanimi vsebinami so vsebine POP TV, ki jih spremlja skoraj polovica naročnikov, tretjina jih spremlja področje športa in borilnih veščin, na vrhu priljubljenosti pa so tudi VOYO originali.

Najbolj gledana oddaja lanskega leta je bil resničnostni šov Kmetija z več kot 956.621 video ogledi, med najbolj gledane vsebine pa so se uvrstile še oddaje oziroma serije Ljubezen po domače, Borilne veščine, MasterChef Slovenija, Reka ljubezni in Delovna akcija.

»Lestvica gledanosti dokazuje, da sta lokalna produkcija POP TV in VOYO pravi odgovor na konkurenčno okolje, ki postaja vse bolj globalno, a hkrati zaprto. Na področju videa na zahtevo smo namreč v globalnem smislu priča velikim premikom; vse močnejši konkurenci med največjimi igralci, ki vsi po vrsti lansirajo lastne storitve in svoje vsebine ponujajo zgolj na lastnih storitvah videa na zahtevo. Tako globalna ponudba postaja vse bolj zasičena, tuje vsebine pa zaklenjene pod okriljem globalnih igralcev, s čimer se odpira pot za nas, lokalne ponudnike, predvsem na manjših trgih. Vidimo, da smo na pravi poti in zato bomo v prihodnje ponujali še več lokalnih vsebin za slovenske gledalce,« je povedal Blaž Bezek, vodja storitve VOYO.

  foto: Miro Majcen