• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spiegel svetu nastavlja ogledalo

V nemškem časopisu Spiegel (kar v prevodu pomeni ogledalo) so v sodelovanju s hamburško agencijo Serviceplan zasnovali oglaševalsko akcijo, s katero želijo svetu nastaviti ogledalo. Prenovili in preimenovali so tudi spletno stran.

S komunikacijskimi aktivnostmi želijo okrepiti in poenotiti blagovno znamko. Spletno stran, ki je doslej delovala pod imenom Spiegel Online, so zato preimenovali v Der Spiegel. »Naša komunikacija sledi genskemu zapisu časopisa. Bolj kot katera koli medijska hiša v Nemčiji se zavzemamo za samostojno raziskovalno novinarstvo. Z našimi članki želimo bralcem omogočiti dostop do bolj poglobljenih vsebin in razumevanje ozadja dogodkov. Lahko bi rekli, da družbi oziroma svetu, v katerem živimo, nastavljamo ogledalo, kar se odlično ujema tudi z imenom časopisa,« so zapisali ob začetku oglaševalske akcije. Pravijo, da je danes bolj kot kadar koli prej pomembno, da se zavedamo pomena problemov, kot so podnebna kriza, vzpon desničarske Evrope, težave s kredibilnostjo medijev ter družbeni nemiri, zato so v oglasih te tematike prikazali z dveh različnih perspektiv. 

Oglaševalska akcija je prva, ki jo je za Spiegel zasnovala agencija Serviceplan, s katero so sodelovanje začeli konec leta 2019, osredotočili pa se bodo na splet, družbena omrežja, tisk in zunanje oglaševanje po vsej Nemčiji.