• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Od izkušnje stranke do bivše stranke (beremo)

Knjiga Stevena Van Belleghema Stranke pojutrišnjega dne je dobila nadaljevanje. Novo poglavje nosi naslov Od izkušnje stranke do bivše stranke.

Steven Van Belleghem na 30-ih dodatnih straneh opisuje nova dognanja v zvezi s sodobnimi načeli nakupovanja in ohranjanja zvestobe kupcev. Nadaljevanje knjige je po formatu in obliki enako knjigi, ki smo jo pri MM-u izdali leta 2018. Dodatek je prevedel Igor Pauletič, ustanovitelj podjetja FrodX.

Omejeno število knjige Stranke pojutrišnjega dne s priloženim dodatkom lahko naročite pri nas za 29,90 EUR (DDV in poštnina v ceni). Naročila: [email protected].

Vse strokovne knjige bi morale biti pisane na ta način

Da je Steven Van Belleghem avtor, ki ga je vredno brati, že vemo. Z dodatkom h knjigi pa je odprl še nov način razmišljanja o izdajanju knjig v hitro spreminjajočem se svetu. Če namreč neka nova strokovna knjiga nastaja eno leto (recimo, 9 mesecev pisanja in dodatne tri mesece lektoriranja, oblikovanja in promocije) je ob izidu že malce zastarela. Zakaj je ne bi po enem letu osvežili? Obenem je takšen pristop dober tudi za spodbujanje dodatne prodaje starih izvodov.

Napredno, ni kaj.