• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Bodi samosvoj!

Na naslovnici 462. Marketing magazina je Petja Montañez, nekonvencionalna, predvsem pa samosvoja oglaševalska kreativka, ki ji v svetu oglaševanja uspeva ohranjati svoj jaz, čeprav nikoli ne dopusti, da bi njen umetniški izraz zasenčil esenco blagovne znamke, za katero ustvarja. Ko ne snuje vizualnih rešitev za naročnike, se posveča lastnim umetniškim projektom. Njen najnovejši kreativni izziv je Artpump, unikatna poslikava, s katero (večinoma) superge personalizira v skladu z osebnostjo njihovega lastnika.

Petja Montañez pravi, da jo pri njenem delu najbolj motivirajo ljudje, s katerimi sodeluje, saj se (le) v dobri ekipi rojevajo tudi dobre ideje. Prepričana je, da mora kot kreativka v prvi vrsti delati za blagovno znamko in ne vsiljevati svojih predstav, zato niti noče, da bi njena dela prepoznali kot »njena«, razen ko gre za lastne projekte.

Ker je modni slog še vedno eden od načinov, kako lahko posameznik izstopa, so izvirni modni oblikovalci danes »vroča roba«. Do tega spoznanja je prišla tudi Andrea Varga, Srbkinja, ki deluje v Londonu, kjer ima svojo agencijo za odnose z javnostmi, in se tako odločila, da bo skrbela za publiciteto neodvisnih modnih oblikovalcev. Med njenimi varovankami je tudi obetavna slovenska oblikovalka Petja Zorec, katere oblačila je že pomagala približati marsikateri slavni osebnosti. Tudi Varga poudarja, da morajo biti oblikovalci to, kar so, in v prvi vrsti izraziti sebe, saj je to tisto, kar ljudje najbolj opazijo.

To odlično počne tudi inovativni kostumograf Alan Hranitelj, ki mu je Društvo oblikovalcev Slovenije pravkar namenilo priznanje za življenjsko delo. Oblikovalcu ni tuje niti sodelovanje s priznanimi podjetji, za katere snuje uniforme za zaposlene; med njimi rad izpostavi zadnji primer sodelovanja z Mercatorjem pri zasnovi podobe prodajalcev v Maxi gourmet market. Poleg oblikovalskih presežkov v tokratnem MM-u objavljamo tudi vsa dela, nagrajena na Brumnovem bienalu, ob skorajšnji desetletnici podeljevanja nagrad za presežke v zunanjem oglaševanju Outstanding smo izluščili nekaj najopaznejših plakatov, pogledali pa smo tudi onkraj slovenskih meja, v Avstrijo, kjer so podelili državne oblikovalske nagrade. Pozornost pa namenjamo tudi drugim aktualnim tematikam, kot so trajnostni marketing, ženske na vodstvenih položajih in (domnevne) manipulacije platform za sožitno oglaševanje.

MM NOVICE

Umetnost prilagajanja v nemirnem medijskem svetu

Ustavno sodišče ukinilo sporne kvote obvezne slovenske glasbe

Češki investicijski sklad PPF potrdil prevzem lastnika Pro Plusa

KOLUMMNE

Denis Oštir: Kdo je zdaj tu Čeh?

Janja Božič Marolt: Spoštovana gospa Melania Putin

Petra Krulc: Kreativnost lahko reši svet

Aljoša Bagola: Kako sprejemati

Zoran Savin: Kako razmišljati o prihodnosti televizije?

Ivan Stanković: Kaj se zgodi, ko te starši nimajo radi?

MMENEDŽMENT DOGODKOV

Nogometna hiša zabave: Nogomet je precej več kot samo igra na igrišču

Paideia Events: Dogodek je pika na i oglaševanju

Digitalizacija je prinesla tudi spletni karierni sejem Optius

KREATIVNO

Zadruga SOZD kot agencija v oblaku

Jure Dostal: »Pogoj za dober izdelek je vedno kemija ekipe«

MMARKETING

Miguel Coleta: »Prizadevamo si, da bi cigarete postale stvar preteklosti«

Dr. Amadea Dobovišek: Izkušnja kupca je pozitivna le takrat, ko je njegovo pričakovanje preseženo

DIGITALNO

Web Summit 2019: Tehnologija se spreminja, kaj pa ljudje?

Spremeniti morate način svojega razmišljanja o tehnologiji!

Andrej Mertelj, Skupina Datalab: »Ko postaneš preveč samozavesten, te življenje prizemlji«

Manipulacije platform (tudi) v sožitnem oglaševanju 

MMEDIJI

Outstanding: zrcalo zunanjega oglaševanja v Sloveniji

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

»Piarovec je naložba, ki se izplača – a le če najdeš pravega«

Indeks medijske podobe, nova metrika učinkovitosti komuniciranja

Deliti znanje je v interesu vsake stroke, tudi komunikacijske

MMEDNARODNO

Čustva in zgodbe

Vpogled v komunikacijsko ozadje brexita

BEREMMO

Novi svetovni red, kot ga narekuje umetna inteligenca

Brian Solis o »življenju na tehtnici«