• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Adria Media Ljubljana odpira novo poglavje

V medijski hiši Adria Media Ljubljana so zasnovali novo spletno stran www.metropolitan.si, za katero pravijo, da bo na medijskem področju pustila svež in odmeven pečat.

Gre za informativno-mnenjsko spletno mesto za bralce, ki jih zanima aktualno družbeno dogajanje in ki stremijo k prebiranju dobrih zgodb, poglobljenih člankov, zanimivih intervjujev ter vsebin s področja življenjskega sloga. Hkrati je Metropolitan.si stičišče vseh drugih, že uveljavljenih znamk medijske hiše Adria Media Ljubljana, kot so Playboy, Elle, Cosmopolitan, Sensa, Avto magazin, Story, Aktivni.si in Govori.se.

»Pred natanko 25-imi leti smo izdali našo prvo revijo, iz česar je zrasla ena največjih slovenskih založb. Tiskane izdaje so kmalu začele dobivati svojo digitalno podobo in vse pogosteje poiščemo priložnost tudi s povsem digitalnimi mediji. Z milijonom posameznih uporabnikov in s skoraj pol milijona sledilcev na naših družbenih omrežjih smo se v zadnjih letih povzpeli tudi med največje digitalne založbe. Z nami so dozoreli imenitni pisci, oblikovalci in fotografi; nastajale so dobre zgodbe. Namesto šampanjca in vrtne zabave smo za slavje ustvarili Metropolitan.si. V nas se je prebudila želja, da povemo več, da ustvarimo zgodbe, ki bodo bolj intenzivne, kritične, raziskovalne. Odpiramo novo poglavje. Z vami želimo deliti tisto, česar vam drugi ne želijo, ne zmorejo in včasih tudi ne smejo povedati,« je novi portal komentiral Tomaž Drozg, glavni in odgovorni urednik Metropolitan.si. Špela Sila, njegova izvršna urednica, pa pravi, da bodo v nasičenem medijskem prostoru igrali na karto odlične ekipe novinarjev, močne tehnične podpore in velikega spoštovanja do bralcev, ki si zaslužijo najboljše vsebine, vredne njihovega časa.