• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Umetnost prilagajanja v nemirnem medijskem svetu

Pro Plus je trenutno edino medijsko podjetje pri nas, ki ima v svojih vrstah dva posameznika z nazivom medijski menedžer. Prvi ga je namreč leta 2015 dobil generalni direktor Pavel Vrabec, pred dnevi pa še direktor trženja Aleš Muhič. Oba verjameta, da je nagrada posledica uspešnega prilagajanja v nemirnem medijskem svetu, ko se brišejo meje med digitalnim in televizijskim okoljem.

Vrabec: Nagrada gre v prave roke

»Presenečen sem nad nagrado. Iskreno prijetno presenečen,« je ob prejemu naziva za medijskega menedžerja leta 2015 povedal Pavel Vrabec. In tako kot takrat je še zdaj prepričan, da so največje priznanje doseženi poslovni rezultati, zvesti gledalci in občutek, da daš pri vsem, kar počneš, vse od sebe. Na vprašanje, ali ga preseneča tudi letošnji izbor medijskega menedžerja, pa odgovarja, da gre naziv zagotovo v prave roke. »Brez Aleševega (Muhičevega, op. p.) prispevka v vse bolj spreminjajočem se medijskem okolju, brez njegovih ambicij, elana, kreativnosti in novih idej si uspeha naše medijske hiše ne predstavljam,« je zatrdil.

Muhič: Še naprej bomo ustvarjali vsebine, ki presegajo televizijske okvirje

Aleš Muhič je zbirki številnih uspešnih in nagrajenih projektov torej dodal še nagrado za medijskega menedžerja leta. Ob razglasitvi je omenil, da nagrada zanj pomeni še dodaten izziv za nadgradnjo partnerskih vezi.Kot je povedal za MM, je trenutno njihov največji cilj izkoristiti prednosti širokega dosega, učinkovitosti in kreativnosti, ki jih ponujajo Pro Plusovi mediji na vseh platformah.»Vsi, ki smo del tega medijskega sveta, se zavedamo, da so meje digitalnega in televizijskega sveta zabrisane. Ustvarjamo programske vsebine, ki po uspešnosti presegajo televizijske okvirje v digitalne, in obratno. To bomo izkoriščali tudi v prihodnje. Naročniki in agencije pričakujejo močen kanal, ki ustvarja sinergije med platformami za doseganje svojih ciljev,« pravi Muhič. Še naprej želijo utrjevati odnos s poslovnimi partnerji in z novimi kompleksnejšimi prijemi razširiti svoje poslovno okolje. Nadaljevali bodo z razvojem inovativnih projektov, kot sta Štartaj, Slovenija! in Mali šef Slovenije, ki sta z odličnimi rezultati postala zanimiva tudi za tuje trge.