• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Menedžerka za marketing mesta Ljubljana

Na naslovnici 461. številke Marketing magazina predstavljamo Karmen Žirovnik, ki bdi nad marketinškimi aktivnostmi Mestne občine Ljubljana. Pogovarjali smo se o prizadevanjih »velike mestne družine« za izboljšanje kakovosti življenja Ljubljančank in Ljubljančanov pa tudi konkretnih tržnokomunikacijskih akcijah, s katerimi jih obveščajo in ozaveščajo o raznolikih tematikah, ki se jim posveča občina.

Če v zadnjih letih vašo pozornost pritegujejo domiselni plakati, ki Ljubljančane ozaveščajo, kako lahko sami prispevajo k večji kakovosti življenja v mestu, je za to zaslužna tudi Karmen Žirovnik, ki bdi nad marketinškimi aktivnostmi Mestne občine Ljubljana. Mlada strokovnjakinja, kreativka po duši in Mariborčanka po rodu, ki si je včasih težko predstavljala, da bi bila zaposlena v javni upravi, je v »mestni družini« našla svoje mesto. »Seveda je pri vsaki okoljevarstveni pobudi ključnega pomena sodelovanje meščanov. Zavedamo se, da z enim plakatom, navodili ali žuganjem ne bomo kaj dosti dosegli. Ponuditi jim moramo nek 'bonbonček' oziroma jim na privlačen način sporočiti, kakšno korist jim prinese določeno dejanje, na primer, kaj za meščana pomeni to, da pride na tržnico s svojo vrečko,« v intervjuju pripoveduje Žirovnikova.

Med agencijami predstavljamo družinsko agencijo Vodik, ki ji je dovolj dobra »le« popolnost. Izvedeli boste tudi, kako se Big Bang z igrifikacijo bori za del potrošnikovega življenja. Z nekdanjim svetovalcem Marka Zuckerberga se sprašujemo o sumljivih praksah tehnoloških velikanov. Mimogrede, vas zanima marketinški vidik fenomena slovenskih odbojkarjev?

Konferenčno-festivalska sezona je v polnem teku, poročamo s 26. Zlatega bobna, POMP Foruma in B2B konference. Med drugim smo se pozanimali, kako nastaja Red Bullova revija The Red Bulletin in kaj se lahko marketing nauči od Hollywooda.