• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Oblikovalska rešitev mora biti jasna, čista in enostavna

Na naslovnici 460. Marketing magazina je Žare Kerin, dolgoletni kreativni direktor v agenciji Futura DDB in eden od najvidnejših slovenskih grafičnih oblikovalcev. V svoji tridesetletni karieri je sicer nanizal že več kot dvesto nagrad, a mu, kot pripoveduje v tokratnem osrednjem intervjuju za MM, ne pomenijo več toliko kot v mladosti; zdaj se mu zdi najpomembnejše, da naročnik zaradi njegovega dela dosega uspeh na trgu.

V skoraj treh desetletjih ustvarjanja je Žare Kerin nadel zunanjo podobo številnim blagovnim znamkam; mnoge so (tudi) po njegovi zaslugi naletele na odobravanje kupcev, ki so jih nagradili z zvesto pripadnostjo – zvestoba, kot veste, pa je v svetu iskanja instantnih užitkov izjemno težko ulovljiva vrlina. Več kot dvestotim nagradam, ki jih je doslej prejel za svoje izvirno oblikovanje koledarjev, knjig in embalaž najrazličnejših izdelkov, sta se nedavno pridružili še dve, kar je bil tudi povod za naš pogovor. Če si boste ogledali njegov profil na Instagramu, boste zagotovo navdušeni nad prečiščenostjo in estetsko vrednostjo njegovih objav. Tam ni nobenega odvečnega elementa; vse deluje jasno in preprosto. »V današnjem svetu, v katerem smo bombardirani z neštetimi sporočili in impulzi, menim, da bo projekt bistveno bolj prepoznaven in učinkovit, če bo zelo hitro razumljiv in berljiv,« pravi Kerin.

V novem MM-u smo se pogovarjali še z eno nagrajeno slovensko oblikovalko. Bojana Fajmut v zadnjih letih prisega na »design thinking«, prepletanje miselnosti in metodologije, kjer v ospredju ni toliko estetski vidik rešitve kot njena uporabnost.

S slovenskimi direktorji marketinga ugotavljamo, ali je – glede na trenutne razmere v »naši« panogi – funkcija direktorja marketinga v eksistenčni krizi.

Vprašali smo se tudi, kako bosa je kovačeva kobila, ko gre za agencije za odnose z javnostmi. Zanimalo nas je namreč, ali in kako skrbijo za lastno promocijo.

MM NOVICE

Diggit na Epico poslal deli Agencije 101 in Mediodroma

Fini oglasi polnoletni v vseh pogledih

Igor Arih prodaja toplo vodo

Ekipa Goat Story piše novo zgodbo s hladno varjeno kavo

KOLUMMNE

Denis Oštir: Gremo na sejem!

Janja Božič Marolt: Izmišljeni Georgio Peviani razgalja svojo verodostojnost

Petra Krulc: (Ne)zavedno privilegirani

Aljoša Bagola: Kako zaupati?

Zoran Savin: Kratkoročnost: vzroki, simptomi in posledice

Lea Stanković: Potrošnik sem – in ponosen sem na to!

FESTIVALSKI TURIZEMM

Zlati boben: Ustvarjalci sprememb smo ljudje

Álvaro Rodrigues: »Nagradil bom oglase, ki se me dotaknejo«

SEMPL: V čem je prihodnost oglaševanja?

KREATIVNO

Timotej Lampe Ignjić: »Najbolj so mi pri srcu krajše režirane vsebine«

Gregor Vesel: »Najuspešnejši je tisti oglas, ki se izkaže na trgu«

Bojana Fajmut že dolgo ni več le »klasična« oblikovalka

MMARKETING

Ozaveščanje o pomenu varne vožnje je lahko tudi zelo kreativno

Začetek konca funkcije direktorja marketinga?

Kako so KD Skladi postali Generali Investments

Odličnost B2B-izkušnje

Vloga podjetij pri zagotavljanju družbeno odgovornega vplivnostnega marketinga

DIGITALNO

Ali lahko spremenjena pravila Instagrama spreobrnemo v svoj prid?

»Čustvenčki« kot marketinško orodje, digitalni avatarji kot širitev osebne blagovne znamke

Klepetalni roboti naj rešujejo en problem, a tega dobro

WEBSI Spletni prvaki 2019

Zaupanje in pozornost sta ključna za uspeh znamk v digitalnem okolju

MMEDIJI

Digitalne svetlobne vitrine kot igrišče za kreativno najdrznejše

Promocija, ki zbližuje sodelavce

Nova podoba POP TV: evolucija, ne revolucija

Amazonski pragozd razplamtel tudi lažne novice

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

Kako agencije za odnose z javnostmi skrbijo za lasten piar?

»Naš največji komunikacijski izziv je, da se osvobodimo preteklih bojev«

Puška v klasičnih medijih, ostrostrelka v digitalnih

MMEDNARODNO

Konferenca INBOUND19 ponovno navdušila

Tržne priložnosti, ki jih nudi Expo 2020, so neskončne!

Matcha, avokado in »nagi« hamburgerji

Lepi gozdovi se lepo tržijo

BEREMMO

Majhen sejem z velikim srcem

Literatura s Facebooka, idioti okrog nas in (bolj ali manj) zabavne avtobiografske izkušnje