• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Evropska medijska zveza je za vzpostavitev skupnih standardov

Izvršni direktorji članic Evropske medijske zveze (European Media Alliance) so se odločili za skupno reševanje izzivov celotne industrije. Izboljšati želijo možnosti za oglaševalce in tako prispevati tako k njihovemu uspehu kot tudi uspehu ponudnikov televizijskih programov.

Na fotografiji: Christoph Mainusch, CME (4. z leve, spredaj) 2. Alex Mahon, Channel 4 (5. z leve, spredaj) 3. Theodore Kyriakou, Antenna Group (6. z leve, spredaj); Max Conze, ProSiebenSat.1 (tretji z desne, zadaj).

V okviru Evropske medijske zveze so se sestali predstavniki medijskih hiš Antenna, ProSiebenSat.1, Media SE (GAS), Channel 4 (UK), TF1 (Francija), Mediaset (Italija), Central European Media Enterprises (CEE) in Impresa (Portugalska). Kot so zapisali v sporočilu za javnost, jim združene moči omogočajo čezmejno sodelovanje na trgih, ki pokrivajo več kot 200 milijonov gospodinjstev in dosegajo 550 milijonov prebivalk in prebivalcev.

Rdeča nit srečanja je bil skupen izziv izdajateljev televizijskih programov kot »rezultat odsotnosti poenotenega okvira delovanja«. To naj bi upočasnjevalo distribucijo združenih video vsebin na trgu Evropske medijske zveze in onemogočalo oglaševalcem, da bi v celoti izkoristili potencial evropskega inventarja premijskih video vsebin. Namen skupnega upravljanja je vzpostavitev enotne valute za merjenje video vsebin in naprednega ciljanega video oglaševanja med partnerskimi trgi. »Evropska medijska zveza deli vizijo, da ob združitvi moči na evropski ravni in ob implementaciji skupnih pobud v več državah ponudi edinstveno priložnost za hitrejšo digitalno transformacijo,« so še zapisali.