• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Poslovanje medijev v letu 2018 po prvem pregledu zelo solidno

Predvidoma oktobra 2019 bomo objavili podatke o poslovanju medijev v letu 2018. Do takrat pa lahko na podlagi podatkov, ki so že na voljo, ocenimo, da je bilo leto 2018 za medije v Sloveniji solidno. Skupni prihodki izbranih medijev so se povečali za okoli 10 odstotkov.

Medijska družba Pro P lus je v letu 2018 ustvaril a 67,5 mil ijona evr ov prihodkov, kar je za 10 odstotkov več kot leta 2017. (Foto: Miro Majcen)

Kot boste takoj opazili, ne predstavljamo podatkov za tiskane medije. Razlog je preprost – na AJPES-u jih namreč še ni, ker večina družb pripravlja podrobnejša revidirana poročila, ki pa so običajno objavljena šele avgusta. Tako so predstavljeni mediji v letu 2018 skupno ustvarili 144 milijonov evrov prihodkov (pri RTV Slovenija smo upoštevali le prihodke od oglaševanja), kar je 8 odstotkov več kot leta 2017.

Nezadržna rast Pro Plusa

Medijska družba Pro Plus je v letu 2018 ustvarila 67,5 milijona evrov prihodkov, kar je za 10 odstotkov več kot leta 2017. V primerjavi z letom 2016 so se prihodki družbe na letni ravni povečali kar za 15 milijonov evrov. Prihodke od oglaševanja so povečali tudi na RTV Slovenija, in sicer so se v primerjavi z letom 2017 povzpeli za okrogel milijon evrov oziroma 7 odstotkov. Podatkov za Antenna TV SL (Planet TV) še nimamo. Televizije so sicer skupaj ustvarile za okoli 10 odstotkov več prihodkov kot leta 2017. 

Europlakat odlično

Podjetja za oglaševanje na prostem so skupaj ustvarila skoraj 25 milijonov evrov prihodkov, kar je za 8 odstotkov več kot leta 2017. Europlakatovi prihodki so se povečali za skoraj 10 odstotkov; na več kot 16 milijonov evrov. Precejšnjo rast sta zabeležili tudi družbi TAM-TAM in Sax reklame.

Radijske postaje malenkost slabše

Analizirane vzorčne radijske postaje so v letu 2018 zabeležile dobrih 13 milijonov evrov prihodkov, kar je za okoli 250.000 evrov manj kot leta 2017.

Oktobra podrobneje

Kot obljubljeno, bomo septembra predstavili podrobnejši pregled poslovanja medijev v Sloveniji. 

članek je bil prvotno objavljen v julijski, 457/458. številki Marketing magazinaNa spletu objavimo le 20 odstotkov člankov iz revije. Na MM se lahko naročite na i[email protected]