• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: »Radovednost je lepa čednost«

Na naslovnici 459. številke Marketing magazina je Drago Mlakar. Z enim od najvidnejših slovenskih kreativnih direktorjev smo se posvetili vprašanju poguma v oglaševalski industriji. Kaj drzne blagovne znamke počnejo drugače? Kaj je le »brezvezna« provokacija in kaj premišljena ter dolgoročna strategija znamčenja? Zakaj si v Sloveniji oglaševalci ne upajo izstopati?

Drago Mlakar je bil nekoč že na naslovnici MM-a. Pred sedmimi leti smo ga opisali kot »mladega in resnega«, »duhovitega in premišljenega«, »zadržanega in pametnega«. Brez dvoma vse to še vedno velja. 34-letnik se je v tem času iz obetavnega tekstopisca prelevil v kreativnega direktorja, ki si želi ustvarjati »dobro oglaševanje« in ne smetiti okolja, saj slabi oglasi žalijo njegov estetski čut in spodkopavajo oglaševalsko industrijo.

Obiskali smo podjetje s.Oliver, ki po 50-ih letih delovanja pospešeno uvaja inovativne digitalne rešitve z željo po čim boljši izkušnji za kupca; pišemo o francoski znamki obutve Veja, ki spreminja ustaljene proizvodne procese, ter objavljamo zgodbo o ikoničnem Miniju, ki tudi po 60-ih letih ohranja mladost, vitalnost in odzivnost. Med slovenskimi primeri pa lahko izpostavimo zgodbo studia Kofeina, ki se podaja na področje umetne inteligence, sodelovanje med vinsko kletjo Fedora in Pristopom, in predstavitev podjetja MikMik, ki je poskrbelo, da si lahko vedno bolj priljubljene električne skiroje zdaj izposojamo tudi v Sloveniji.