• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Odslej manj zmede na področju slovenskih revij

Po dolgoletni »zmedi« na področju slovenskega revialnega tiska, ko se mnogi bralci niso mogli navaditi na to, da sta na trgu dve podobni reviji z različnima imenoma, se zdi, da bo tega zdaj konec.

Poročali smo že o tem, da so bili 1. julija mnogi kupci presenečeni, ko so na prodajnih mestih v roke dobili revije z dvojim imenom. Vsi, ki so doslej kupovali Zarjo, so zdaj dobili Zarjo/Jano, vsi, ki so kupovali Vklop, so zdaj dobili Vklop/Stop. Za dvojna imena so se odločili v založniški hiši Media24, kjer so odkupili nekatere blagovne znamke, ki so jih pred leti izgubili. Zdaj so te blagovne znamke spet v njihovi lasti, v M24 pa ne izdajajo dveh revij, torej Zarje IN Jane, ampak samo eno z dvema imenoma.

Zakaj so se odločili za dvojno poimenovanje, pojasnjuje Maja Pristovnik, direktorica uredništev v Media24: »Preteklih nekaj let je vladala nekakšna zmeda v slovenskem prostoru, v smislu katero revijo kupiti, v kateri reviji oglaševati, katera revija je boljša in katera se bolje prodaja. Dejstvo je, da je nakupna odločitev subjektivne narave, in s tem povezano je tudi kupec kupil ali eno ali drugo revijo. Kupcem, oglaševalcem in vsem vpletenim želimo olajšati izbiro, zato smo se odločili za poslovni sistem združevanja dveh zelo pomembnih imen na trgu tiskanih edicij. Koncept združevanja ne pomeni samo združevanja dveh blagovnih znamk. Pomeni, da smo iz obeh revij izbrali in prečistili vsebino ter bralcu ponudili najboljše iz obeh edicij. Revijam smo povečali število strani, izboljšali kakovost tako papirja kot tiska in uporabniku ponudili resnično nekaj več.« Pristovnikova pravi, da je za zdaj odziv bralcev pozitiven in da so veseli, da so se revije nekako »vrnile nazaj«, hkrati pa jih veseli dodatna, izboljšana vsebina.

Dvojno poimenovanih je kar osem revij (Zarja/Jana, Vklop/Stop, Zvezde/Lady, Liza/Maja, Dom2/Moje lepo stanovanje, Zeleni raj/Rože in vrt, Naša Žena/Ženska ter Top/Smrklja), medtem ko nekatere revije ostajajo samostojne, to so Obrazi, Avenija, Bodi zdrava in Jej zdravo.

Pristovnikova pravi, da so s poslovnim modelom, za katerega so se odločili zadovoljni in da trenutno ne razmišljajo o tem, kaj bo prinesla prihodnost. »Zadovoljni smo s poslovnim sistemom in verjamemo vanj. Nikoli pa ne moreš vedeti, kaj prineseta tako čas kot razmere na trgu,« je povedala za MM.