• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Kupujmo manj, pa tisto bolj kakovostno

Na naslovnici 456. številke Marketing magazina je Tea Hegeduš, odgovorna urednica revije Gloss, ki se v zadnjih letih po akademski plati posveča trajnostni modi. Ta v nasprotju s hitro modo, ki je preplavila tudi slovenske trgovine, postavlja kvaliteto pred kvantiteto.

Eno od področij, ki ima najpogubnejše posledice na okolje, je moda. S pojavom t. i. hitre mode je problematika postala izjemno pereča, a čeprav lahko kupci naletimo na vse več opozoril glede njene dolgoročne škodljivosti, nas vedno znova premami njena hipna trendovskost, neločljivo povezana z nizko ceno. Slovenci se večinoma ne počutimo osebno odgovorne za škodo, ki jo okolju povzroča nakupovanje modnih oblačil, ugotavlja Tea Hegeduš. »Če izhajamo iz premise, da je Zemlja edini planet, na katerem je možno živeti, življenje po načelih trajnosti pa edini način, kako na njem preživeti, je trajnostno vedenje prihodnost,« pravi Hegeduševa.

Kot vsako leto ob tem času smo tudi tokrat na podlagi do zdaj dostopnih uradnih podatkov pripravili pregled poslovanja agencij v letu 2018. Ugotavljamo, da je njihovo poslovanje stabilno, brez večjih pretresov, pri čemer tudi ni prišlo do večjih premikov na lestvici največjih.

Preberete si lahko zgodbo o 4 kids and us, znamki naravnih kozmetičnih izdelkov, ki je nastala bolj iz potrebe kot pa podjetniških vzgibov, poročamo pa tudi o kulinarični ponudbi slovenskih hotelov, ki se v vedno večji meri uporabljajo lokalne in ekološko proizvedene sestavine.

Na mednarodni ravni izpostavljamo fenomen »primanije«, ki ga je povzročil Primark, irska veriga trgovin s hitro modo (!).

Z novim MM-om pa smo izdali tudi revijo SaMMozavestno, veliko mlajšo sestro Marketing magazina, v kateri se bolj kot strokovnim marketinškim temam posvečamo življenjskemu slogu ljudi, ki so vsak na svoj način povezani z marketingom in mediji. Naslovnico smo namenili Ingrid Divković, mladi hrvaški pisateljici, ki odlično gradi svojo skupnost bralcev s pomočjo družbenih omrežij in jo je hrvaški Cosmopolitan lani nagradil s priznanjem za največjo vplivnico na področju književnosti.