• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iz novega MM: Spremembe na ra(di)jskem trgu

Leo Oblak naj bi svojo radijsko mrežo Infonet prodal Martinu Odlazku, ki je že lastnik številnih časopisov, revij in radijskih postaj, danes poroča Siol.net. Oblak je sicer pred dnevi za MM zatrdil, da »Odlazek ni odkupil Infoneta, ampak je 19-odstotni delež v družbi Infonet media kupila skupina Media 24. Sprememba lastništva 19 odstotkov delnic pa ne vpliva na poslovanje. To ostaja enako, kar pomeni, da se karte nikakor niso premešale, saj se nič ne spreminja«.

Leo Oblak: "Namen prodaje 19 % deleža je bil pridobiti sredstva za razvoj projekta Visual radio."

Namen prodaje tega deleža je bil po besedah Lea Oblaka namreč pridobiti sredstva za razvoj projekta Visual radio. Podatki sicer kažejo, da je bilo leto 2017 za Infonet uspešno, saj so poslovali z dobičkom, ki je znašal 2.609.221,47 evra, in dosegli 6.734.203,56 evra prihodkov od prodaje. 

Martin Odlazek in njegove družbe imajo poleg 19-odstotnega deleža Infonet medie v lasti vrsto znanih radijskih postaj, kot so Radio Aktual, Radio Veseljak in Radio Salomon, poleg njih pa še Radio Krka, Radio Ptuj in Radio Veseljak Kum.

Za mnenje o tem, kako so se zaradi prodaje Infonet medie premešale karte na radijskem trgu, smo povprašali tudi Gregorja Memedovića, direktorja skupine Next Media in dobrega poznavalca radijskega trga, in Aleksandra Žišta, direktorja Lokalne radijske mreže. O tem boste več lahko prebrali v novi številki Marketing magazina, ki izide 30. aprila 2019.

Marketing magazin lahko naročite tu: i[email protected].