• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zenith je nova regijska medijska agencija Intersporta

Medijska agencija Zenith Ljubljana (članica Publicis Groupe Slovenia) je zmagala na Intersportovem medijskem natečaju. S tem je postala vodilna medijska agencija tako za Intersport kot za njegovo blagovno znamko The Athlete's Foot za celotno jadransko regijo.

Publicis Media je tako pridobila še enega velikega strateškega naročnika, poleg že obstoječih, kot so GSK, COTY, Avto Triglav in Autocommerce Hrvatska. Sodelovanje z Intersportom so začeli z letošnjim letom, od marca pa že izvajajo prve spremembe v medijskih aktivnostih. »Zenith Ljubljana upravlja medijsko strategijo za celotno regijo ter koordinira taktike posameznih kanalov in oglaševalskih akcij na vseh trgih regije. Hkrati skrbi za izboljšanje učinkovitosti oglaševalskih in uspešnosti medijskih naložb. K temu prispevata optimizacija aktivnosti na podlagi merljivih podatkov in predvidevanje optimalnih priložnosti za večjo učinkovitost medijskega vložka,« pravijo v agenciji. Donosnost na naložbe (ROI) je namreč po njihovem mnenju glavno vodilo in pokazatelj uspeha.

Zenith je začel v Ljubljani delovati leta 2005 in kot član Publicis Groupe Slovenia skrbi za medijske naročnike, kot so Ljubljanske mlekarne in Dukat (znamki skupine Lactalis), Obi, Perigo, Electrolux in druge.