• Facebook
  • Twitter
  • RSS

BuzzFeed v tiskani obliki

Prav ste prebrali. »Digitalni domorodec« BuzzFeed je presenetil s potezo, ki jo je pričakoval le malokdo. Natisnili so revijo, ki so jo v New Yorku brezplačno delili prodajalci časopisov.

Nekdaj startup, danes pa uveljavljena medijska družba je izdala (enkratno) tiskano izdajo, na njeni naslovnici pa se je znašla ena od trenutno perečih tem –tako imenovani izziv Momo. Ob tej priložnosti je podjetje izdalo tudi šaljivo sporočilo za javnost: »BuzzFeed, ki je sicer nastal in živi na spletu in družbenih omrežjih, testira novo tehnologijo po imenu tisk. Ob tej priložnosti smo se lotili enkratnega podviga in izdali posebno edicijo z imenom BuzzFeed Newspaper, v kateri predstavljamo najnovejše novice in vsebino v formatu, ki ga zlahka nosite naokrog. Oboževalci po vsem New Yorku bodo lahko vse pomembne zgodbe prebrali, ne da bi sploh potrebovali wi-fi-ja!«. Idejo za odmevno (tiskano) potezo sta dala BuzzFeedov vodja marketinga Ben Kaufman in urednik novic Ben Smith.

Omenjena izjava za javnost in poteza za tiskano izdajo se vam bo zdela še bolj smešna (vprašanje, če tudi logična), ko podrobneje spoznate BuzzFeedovo zgodbo in njihovo »znanost viralnosti« iz 437. številke Marketing magazina.