• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bo leto 2019 v znamenju radia?

Pred osmimi leti je UNESCO 13. februar razglasil za svetovni dan radia in od takrat radijske postaje na ta dan slavijo medij, ki je postal nepogrešljiv del življenja milijonov ljudi po vsem svetu.

Ob tej priložnosti je belgijsko združenje egta, ki zastopa evropsko radijsko in televizijsko oglaševalsko panogo, pripravilo seznam ključnih razlogov, zakaj je po njihovem mnenju leto 2019 leto radia in drugih avdio medijev. Dejstva so naslednja:

  • radio dnevno doseže več kot 70 odstotkov Evropejcev;
  • 86 odstotkov svetovnega prebivalstva dnevno posluša glasbo na radiu;
  • uporabniki podcastov njihovemu poslušanju namenijo skoraj dve uri na dan;
  • 60 odstotkov poslušalcev podcastov je že kupilo nekaj iz oglasa v podcastu,
  • število pametnih zvočnikov se je v ameriških gospodinjstvih v enem letu povečalo za 78 odstotkov.

Seveda obstaja še več razlogov, zakaj so avdio mediji čedalje bolj priljubljeni. Med drugim medij, ki ga le poslušaš, omogoča, da so tvoje roke in oči proste in medtem delaš še kaj drugega, poslušanje prijetnih vsebin pa izboljša naše razpoloženje in produktivnost. Ni torej presenetljivo, da ima kar 77 odstotkov odraslih Američanov slušalke, ki jih vsakodnevno uporabljajo.

Radio ima poleg vsega naštetega veliko donosnost za oglaševalce ter pomaga blagovnim znamkam k večji prepoznavnosti, zato ni priljubljen le pri poslušalcih, ampak tudi pri oglaševalcih, še navajajo pri združenju egta.