• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Poklon blagovni znamki Delo in tisku na splošno«

V sredo, 9. januarja 2019, bo časnik Delo v Cankarjevem domu praznoval svojo 60-letnico. 1. maja 2019 bo namreč minilo natanko 60 let od prve izdaje časopisa z imenom Delo.

Foto: Leon Vidic/Delo

V medijski hiši bodo slavnostno prireditev povezali z odprtjem Muzeja tiska, ki ga v sodelovanju s Cankarjevim domom pripravlja Ali Žerdin, urednik Delove Sobotne priloge. Na prireditvi bodo razglasili tudi Delovo osebnost leta 2018 in se s priznanji poklonili najboljšim novinarjem leta. Kot je za MM nedavno povedala Dolores Podbevšek Plemeniti, direktorica marketinga v Delu, bodo z različnimi aktivnostmi ob tej pomembni prelomnici časopisne hiše nadaljevali vse leto. »Projekt je poklon blagovni znamki Delo in tisku na splošno, saj verjamemo, da je Delo kot osrednji časnik eno od ključnih gibal razvoja tiska in kakovostnega novinarstva pri nas.«

Dodaja, da bodo osredotočeni na mlade in »vzgojo« novih bralcev – za tradicionalni medij, tisk in digitalne kanale. Predati jim želijo sporočilo o pomembnosti biti obveščen iz pravega vira in verodostojnosti informacij v času, ko jih je preveč, kritičnost mladih pa se manjša, prav tako njihovo zanimanje. »Še naprej pa je naše glavno vodilo zaveza k ustvarjanju kakovostnih vsebin, ki so edino merilo za bralce ne glede na platformo,« je sklenila sogovornica.