• Facebook
  • Twitter
  • RSS

BRIO v novi podobi

Pro Plusov tematski program BRIO se te dni predstavlja s prenovljeno vizualno podobo, dodali pa so mu še nove funkcionalnosti in oblike oglaševanja.

Iz Pro Plusa sporočajo, da program BRIO po osmih letih ohranja mesto »najbolj gledanega programa med sebi enakimi«. Med gledalci je po njihovih besedah priljubljen zaradi ponudbe najnovejših in že uveljavljenih humorističnih, kriminalnih in resničnostnih serij. Kot pravi Branko Čakarmiš, direktor programa, bo zveste gledalce  z novimi premierami in priljubljenimi serijami razveseljeval v bolj sodobni in drzni obliki. Avtor nove podobe je Darko Kovačevič, kreativni grafik iz Pro Plusovega oddelka za promocijo.

»BRIO je z novo podobo pridobil večjo funkcionalnost, obogaten je z novimi elementi in omogoča nove oblike oglaševanja. Osvežena podoba je povezana z moderno, družabno in trendovsko programsko vsebino, ki razveseljuje in sprošča zveste gledalke in gledalce.  Vse to je bil tudi cilj grafične osvežitve, ki so jo skupaj s programskimi popestritvami gledalci zelo lepo sprejeli,« za MM pojasnjuje Branko Čakarmiš.