• Facebook
  • Twitter
  • RSS

24ur.com je spletni medij leta v regiji

V organizaciji hrvaškega portala Media Daily je potekal natečaj za spletni (novičarski) medij leta. Portal 24ur.com je najbolj prepričal tako bralce kot tudi 11-člansko strokovno žirijo medijskih strokovnjakov. Tudi na drugem in tretjem mestu sta slovenska portala, in sicer siol.net in rtvslo.si.

Foto: Črt Piksi

»Veseli smo, da so delo naše ekipe prepoznali tudi zunaj meja Slovenije. Ker vemo, koliko truda, vztrajnosti in izkušenj na 24ur.com vložimo v vsako zgodbo, smo pričakovali, da bo to prepoznala tudi strokovna žirija. Še posebej smo počaščeni nad izredno velikim odstotkom glasov uporabnikov za našo spletno stran in nad polnim izkupičkom točk. Veseli smo, da smo se na vrhu znašli vsi najpomembnejši portali v Sloveniji, vsem sodelujočim pa čestitam za uvrstitev in trdo delo,«  je povedal Jure Tepina, odgovorni urednik 24ur.com.Stran je pred kratkim zabeležila še en mejnik in sicer več kot 700 tisoč unikatnih mesečnih obiskovalcev. Siol.net in rtvslo.si sta na drugem oziroma tretjem mestu, četrti je hrvaški index.hr, peti pa srbski http://rs.n1info.com.

»Kot vidite, so slovenski portali daleč pred vsemi. V natečaju so sodelovali trije in vsi trije so na odru za zmagovalce. Dobro so jih ocenili tako žirija kot bralci. Očitno se v vsakega izmed njih veliko vlaga, spremljajo želje bralcev, hkrati pa spoštujejo profesionalne in etične standarde,« so v uradni obrazložitvi zapisali pri Media Daily.

Končni rezultat natečaja je sestavljalo 50-odstotkov glasov bralcev in 50 odstotkov glasov žirije.  Žirija, kjer je Slovenijo zastopal Marjan Jurenec, je trideset portalov ocenjevala v treh kategorijah z ocenami od 1 do 10 (vsak portal je tako lahko pridobil 30 točk). Šteli so izvirnost in slog pisanja, izgled portala, fotografije, prikaz video vsebin, uporabniška izkušnja ter novinarska profesionalnost in etični kodeks.

Redakcijo 24ur.com je letos septembra obiskala tudi ekipa Marketing magazina, reportažo si lahko preberete tukaj.