• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MOSS: 24ur.com tudi oktobra najbolj bran spletni medij

Oktobrski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da je bil 24ur.com najbolj bran slovenski spletni medij. Sledita mu portala rtvslo.si in siol.net.

Svet pristopnikov MOSS je objavil valutne podatke MOSS za oktober 2018. Ti kažejo, da je 24ur.com v oktobru obiskalo več kot 660 tisoč unikatnih obiskovalcev, kar je skoraj 40 tisoč obiskovalcev oziroma šest odstotkov več kot septembra. Promet na spletni strani rtvslo.si se je povečal za več kot desetino (na skoraj 591 tisoč unikatnih uporabnikov), kar ga uvršča na drugo mesto. Tretjeuvrščeni Siol.net, ki je bil pred časom pet mesecev najbolj obiskan spletni portal v Sloveniji, je oktobra  obiskalo 580 tisoč uporabnikov. Med najbolj obiskano deseterico slovenskih spletnih mest so še zurnal24.si, slovenskenovice.si, bolha.com, svet24.si, med.over.net, delo.si in najdi.si.

Še zanimivost: z največjim povprečnim dnevnim časom na obiskovalca se lahko pohvali portal igre123.com, na katerem se uporabniki v povprečju zadržijo 30 minut in pol na dan. Pri prvouvrščenem 24ur.com ta znaša 9 minut in 22 sekund. Uporabniki pa se najmanj časa zadržijo na portalu mediaspeed.net, in sicer v povprečju minuto in 18 sekund na dan.

Vse rezultate najdete tukaj.

Manjši vpogled v delo uredništva 24ur.com lahko dobite v članku "Senzacionalizem je tek na kratke proge".